s3 

DOTACJE NA INNOWACJE – e-USŁUGI

IDMK to spółka powołana w celu  wprowadzenia na rynek e-usługi rozwiązującej problem wielokrotnego wprowadzania faktur do różnych programów służących do prowadzenia księgowości.  Rozwiązanie proponowane przez IMDK jest innowacyjne w skali kraju. Umożliwi ono automatyczną wysyłkę danych z faktur jakie generuje i otrzymuje Klient e-usługi do obsługującego go biura rachunkowego, automatyczny odbiór danych z faktur przez Klienta wysyłanych przez kontrahentów i automatyczną wysyłkę danych z faktur jakie generuje i otrzymuje Klient e-usługi do obsługującego go biura rachunkowego.

 

Potrzeby

Spółka IDMK jako start up poszukiwała zewnętrznych źródeł dofinansowania umożliwiających budowę odpowiedniego oprogramowania oraz wejścia na rynek e-usług.

 

IDMK sp. z o.o. Dotacja: powyżej 599.000 PLN.

 

Jak je spełniliśmy?

W 2013 roku, w oparciu o analizę potrzeb rozwojowych oraz dostępnych środków na rynku, przeprowadziliśmy analizę potencjału w procesie aplikowania o środki unijne. Potencjał ten oceniliśmy jako wysoki, co stało się podstawą do opracowania dokumentacji aplikacyjnej. Projekt o łącznej wartości 924.000 PLN otrzymał dofinasowanie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w wysokości 599.953,20 PLN. Jest realizowany w okresie 02.2014-07.2015, a jego efektem będzie:

obr8a obniżenie kosztów wynikających z wysyłania do kontrahentów i odbierania od nich faktur w sposób tradycyjny

obr8a skrócenie czasu potrzebnego do wprowadzenia danych pochodzących z faktur do oprogramowania służącego do prowadzenia księgowości

obr8a wyeliminowanie możliwości popełniania błędów przy wprowadzaniu danych z faktur, na poszczególnych etapach obiegu dokumentów

obr8a wyeliminowanie zjawiska gubionych/niszczonych dokumentów

 

Co zrobiliśmy dla IDMK?

Nasze usługi objęły:

obr8a przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej

obr8a pozyskanie dotacji w wysokości 599.953,20 PLN

obr8a wsparcie na etapie podpisywania umowy o dofinansowanie

obr8a obsługa projektu w zakresie usług doradczych z zarządzania

obr8a rozliczanie projektu.

 

SENSE consulting


ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań
tel. / fax: 61 843 26 11
biuro@senseconsulting.pl
NIP 778-14-56-826
REGON 300885673
KRS Nr 0000309859
Wysokość kapitału zakładowego: 66.000 zł

Biuro w Gnieźnie
ul. Mokra 14, 62-200 Gniezno

Biuro we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 lok. 228 (II piętro),
50-059 Wrocław

Biuro w Krakowie
ul. Emaus 40/3, 30-213 Kraków

Biuro w Katowicach
ul. Mickiewicza 15, p. 212, 40-951 Katowice

POROZMAWIAJMY!
tel. 61 843 26 11



DOŁĄCZ DO NAS!


Newsletter


Chcesz być na bieżąco, znać aktualne konkursy, a nie zaglądasz regularnie na naszą stronę? Zapisz się do newslettera SENSE – znajdziesz w nim zawsze porcję świeżych wiadomości!