Szkolenie dedykowane jest menadżerom i osobom przygotowującym się do tej funkcji, które chciałyby podnosić swoje kompetencje związane z delegowaniem i egzekwowaniem wykonania zadań w zespole oraz udzielaniem feedbacku. Uczestnicy poznają i przećwiczą metody skutecznego delegowania zadań swoim pracownikom oraz zrozumieją istotę delegowania dla własnej efektywności. Nieodłącznym elementem procesu delegowania jest udzielanie pracownikowi czy zespołowi informacji zwrotnej o postępach, dlatego szkolenie obejmuje także praktyczny trening profesjonalnego udzielania pochwał / dyscyplinowania pracowników. Udział w szkoleniu zaowocuje zwiększeniem efektywności zespołu, w którym pracownicy sprawnie wykonują delegowane zadania a menadżer świadomie zarządza celami i priorytetami.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
ODZYSKANA PRZESTRZEŃ: Delegowanie zadań i udzielanie informacji zwrotnej. | 8 godzin | Moduł 1. Po co delegować i udzielać informacji zwrotnej czyli korzyści dla menadżera oraz zespołu. Moduł 2. Zasady i wpływ wizerunku szefa w zespole (wygląd, pewność siebie, asertywność, konsekwencja, cechy lidera) oraz motywacji pracowników na ich efektywność w realizacji zdelegowanych zadań / otwartość w przyjmowaniu informacji zwrotnej. Moduł 3. Delegowanie rozpoczyna się od stawiania celów – rola ustalenia celów i priorytetów w delegowaniu zadań pracownikom. |
16 godzin | Moduł 4. Techniki delegowania zadań – praktyczny trening delegowania i egzekwowania wykonania zadań w 3 krokach. Moduł 5. Techniki udzielania informacji zwrotnej dotyczącej postępów w realizacji zadań – praktyczny trening udzielania pochwał / dyscyplinowania pracowników. Moduł 6. Trudne sytuacje i pułapki w delegowaniu/udzielaniu feedbacku. Zadanie wdrożeniowe: rekomendowane rozwiązania dla najbliższych sesji delegowania/udzielania feedbacku. | |
4 tygodnie po szkoleniu – follow up z naszym trenerem, czyli wzmocnienie efektów szkolenia poprzez podsumowanie wyników zadania wdrożeniowego. |
Korzyści udziału w szkoleniu
- Zwiększenie wiedzy o metodach, technikach i procedurach efektywnego delegowania zadań i uprawnień.
- Poznanie algorytmu udzielania informacji zwrotnej.
- Doskonalenie umiejętności delegowania i egzekwowania wykonania zadań przez pracowników.
- Doskonalenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej, która motywuje nawet jeśli jest upomnieniem.
- Zdobycie wiedzy o możliwych profesjonalnych reakcjach na sytuacje trudne w delegowaniu i egzekwowaniu zadań oraz udzielaniu informacji zwrotnej.
- Doskonalenie umiejętności rozwijania samodzielności oraz kształtowania proaktywnych postaw w zespole.
- Zwiększenie świadomości roli szefa w budowaniu poczucia odpowiedzialności i zaangażowania pracowników oraz ich reakcji na przyjmowanie informacji zwrotnej.
Może Cię również zainteresować: