Szkolenie dedykowane jest menadżerom i osobom przygotowującym się do tej funkcji, które chciałyby podnosić efektywność swojej pracy w obszarze zarządzania zespołem. Poznanie i przećwiczenie praktycznych narzędzi pozwoli w codziennej pracy budować skuteczność menadżerską i zaowocuje zwiększoną efektywnością pracy menadżera i zarządzanych przez niego zespołów. W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik dowie się, jak dostosować styl kierowania do sytuacji, etapu rozwoju pracownika oraz fazy rozwoju zespołu, a przez to będzie skutecznie realizować cele firmy. Dodatkowo w trakcie szkolenia możliwe jest dokonanie analizy swojej skuteczności menadżerskiej oraz zbudowanie na tej postawie osobistego planu rozwoju kompetencji menadżerskich.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
ZWINNY MENEDŻER: Kompetencje lidera przyszłości. | 8 godzin | Moduł 1. Przegląd strategii i modeli zarządzania – co warto wiedzieć o zarządzaniu? Moduł 2. Zarządzanie sytuacyjne, czyli elastyczność w odpowiedzi na różne sytuacje, etapy rozwoju pracowników i zespołu. Moduł 3. Kompetencje lidera a poziomy rozwoju pracownika. Moduł 4. Wspieranie pracowników w rozwoju, czyli praktyczne metody i techniki zarządcze. |
16 godzin | Moduł 5. Metody budowania autorytetu wprost i nie wprost czyli od expose do codziennej komunikacji – praktyczny trening metod i narzędzi menadżerskich budujących autorytet. Moduł 6. Stres i emocje menadżera, czyli rola radzenia sobie ze stresem swoim i pracowników. Moduł 7. Zwiększanie skuteczności w sytuacjach trudnych. Moduł 8. Analiza kompetencji własnych menedżera. Zadanie wdrożeniowe: moja ścieżka rozwoju menedżerskiego. | |
4 tygodnie po szkoleniu – follow up z naszym trenerem, czyli wzmocnienie efektów szkolenia poprzez podsumowanie wyników zadania wdrożeniowego. |
Korzyści udziału w szkoleniu
- Poznanie zależności między stylem komunikacji a efektywnością zespołu.
- Poznanie różnych technik menadżerskich w celu ich elastycznego stosowania w codziennej pracy.
- Doskonalenie umiejętności zarządzania sytuacyjnego.
- Poznanie i praktycznie przećwiczenie technik i zasad budowania autorytetu menedżera w zespole.
- Zwiększenie skuteczności zespołu w osiąganiu wyznaczanych celów i radzeniu sobie z sytuacjami trudnymi poprzez skuteczne zarządzanie.
- Utworzenie osobistego planu rozwoju kompetencji menadżerskich wspierających skuteczność zarządzania.
Może Cię również zainteresować: