Scroll to top

DROGA Z PIERWSZEŃSTWEM: Aktywne pozyskiwanie klienta.

Znasz ten znak: odwrócony kwadrat, z żółtym środkiem i białą ramką. Oznacza, że masz pierwszeństwo – teraz krok należy do Ciebie! Faktem jest, że w świecie agresywnej konkurencji pierwszeństwo mają ci, którzy działają precyzyjnie.
Szkolenie „Aktywne pozyskiwanie klienta” wyposaży Cię w narzędzia do właściwego identyfikowania klientów i skutecznego nawiązywania z nimi pierwszego kontaktu, aby rezultatem był wspólny biznes. Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  1. Dowiesz się, na czym polega precyzyjne zdobywanie nowych klientów.
  2. Nauczysz się wyznaczać optymalne cele sprzedażowe i przygotowywać się do sprzedaży za pomocą ergonomicznych baz danych.
  3. Poznasz kluczowe zasady segmentacji klientów oraz nauczysz się diagnozować rzeczywiste potrzeby klientów, dzięki czemu klient sam będzie zamykał sprzedaż.
  4. Potwierdzisz, że pierwsze wrażenie robi się tylko raz, dlatego rozbudujesz swój warsztat w obszarze autoprezentacji. Dowiesz się, jakie są Twoje mocne strony w sprzedaży i wykorzystasz je w praktyce, aby skutecznie sprzedawać swoje produkty czy usługi.
  5. Zostaniesz wyposażony w narzędzia do efektywnego ofertowania i zamykania procesu sprzedażowego, gdyż jak wiesz kluczowymi czynnikami sukcesu jest rozpoczęcie i zakończenie sprzedaży.

RAMOWY PROGRAM

TYTUŁWERSJAZAGADNIENIA PROGRAMOWE
DROGA Z PIERWSZEŃSTWEM: Aktywne pozyskiwanie klienta.8 godzinModuł 1. Strategia pozyskiwania klientów – instrukcja i schemat pozyskania klienta.
Moduł 2. Metody pozyskiwania klientów – zimny e-mail/telefon.
Moduł 3. Umawianie spotkań – jak zainteresować klienta?
Moduł 4. Warsztat umiejętności sprzedażowych – techniki prezentacji oferty.
16 godzinModuł 5. Co się liczy, czyli podstawy budowania relacji z klientem – lingwistyka biznesowa w pierwszym kontakcie.
Moduł 6. Modelowy przebieg rozmowy z klientem – skupienie na potrzebach klienta.
Moduł 7. Ofertowanie, czyli „must have” w prezentacji produktu klientowi.
Moduł 8. Efektywne zamykanie sprzedaży – techniki zamykania, socjotechniki wywierania wpływu.
Ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu.