Scroll to top

UWAGA! Efektywna rozmowa handlowa.

Kolejny drogowskaz na drodze do Skutecznej Sprzedaży mówi „Uwaga! Udało Ci się skutecznie pozyskać klienta! Poprowadź rozmowę tak, żeby został przy Tobie na dłużej”! Szkolenie „UWAGA! Efektywna rozmowa handlowa” pozwoli Ci przyjrzeć się prowadzonym rozmowom handlowym i uzupełnienia dotychczasowego doświadczenia o nowe dobre nawyki i techniki pracy z klientem. Nie ma dwóch takich samych rozmów z klientem – elastyczność handlowca i znajomość różnorodnych technik prowadzenia i finalizowania rozmów znacząco wpływa na jego efektywność. Udział w szkoleniu:

  1. Przygotowuje do spotkania handlowego i poprowadzenia skutecznej rozmowy z klientem
  2. zwraca uwagę na istotę dobrego wyznaczenia celu spotkania i jego realizacji
  3. stwarza przestrzeń do trenowania technik prowadzenia rozmów z klientem
  4. pozwala wymienić się doświadczeniami między Uczestnikami w oparciu o case study klienta
  5. pomoże Ci uporządkować strukturę dobrej rozmowy handlowej, tak byś mógł stworzyć własny ministandard prowadzenia rozmów.

W efekcie uczestnicy szkolenia będą zdolni do przygotowania i prowadzenia profesjonalnych rozmów z klientami, dobierając techniki pracy do sytuacji w sposób, który maksymalizuje efekty sprzedażowe. Uczestnicy ćwiczą na wybranych case study przygotowanych w oparciu i realne sytuacje sprzedażowe z ich rynku.

RAMOWY PROGRAM

TYTUŁWERSJAZAGADNIENIA PROGRAMOWE
UWAGA! Efektywna rozmowa handlowa.8 godzinModuł 1. Mapa spotkania handlowego i kamienie milowe czyli etapy i cele rozmowy handlowej.
Moduł 2. Przed rozmową handlową czyli analiza potencjału klienta i przygotowanie do przeprowadzenia profesjonalnej rozmowy.
Moduł 3. Na spotkaniu czyli struktura prowadzenia rozmowy, badanie potrzeb, język korzyści, radzenie sobie z obiekcjami i finalizacja sprzedaży.
16 godzinModuł 4. Po spotkaniu czyli budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Moduł 5. Standard oferty – czyli elementy składowe oferty handlowej skupionej na potrzebach klienta.
Moduł 6. Check lista udanego spotkania handlowego.
Moduł 7. Ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu.