Scroll to top

SENSE > KURSY ZAWODOWE > SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ELEMENTAMI SPRZEDAŻY

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z ELEMENTAMI SPRZEDAŻY

Kurs z zakresu obsługi klienta z elementami sprzedaży przeznaczony jest dla osób, które chcą rozwijać swoje kwalifikacje w kierunku nowoczesnych technik sprzedaży.


KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KURSIE

Udział w kursie zawodowym „Specjalista ds. obsługi klienta z elementami sprzedaży” przygotuje Cię do:

1. Profesjonalnej analizy rynku i konkurencji, dzięki której będziesz potrafił trafnie kształtować politykę produktu.
2. Budować nowoczesne oferty sprzedaży z uwzględnieniem zachowań konsumenckich różnych grup docelowych.
3. Prowadzenia sprzedaży internetowej, uwzględniając różne platformy sprzedażowe i social media.
4. Profesjonalnej prezentacji produktu, dbając również o własną prezencję.
5. Prowadzenia skutecznej komunikacji z klientem biznesowym.
6. Radzenia sobie w negocjacjach.
7. Zarządzania procesem sprzedaży.
8. Korowania własnego wizerunku jako profesjonalnego doradcy klienta.
9. Sprawnie wykorzystywać narzędzia i urządzenia potrzebne w codziennej pracy związanej z obsługą klienta.

PROGRAM
1. Analiza rynku.
2. Kształtowanie polityki produktu.
3. Budowanie ofert sprzedaży.
4. Prezentacja produktu.
5. Dystrybucja ofert sprzedaży.
6. Tworzenie treści do publikacji w Internecie.
7. Sprzedaż internetowa.
8. Komunikacja z klientami.
9. Negocjacje.
10. Zarządzanie procesem sprzedaży.
11. Komunikacja zewnętrzna.
12. Autoprezentacja.
13. Obsługa klienta wewnętrznego.
14. Wykorzystanie urządzeń mobilnych i peryferyjnych w sprzedaży.
15. Zasady bezpieczeństwa w pracy z komputerem i danymi osobowymi.

NASI TRENERZY:
Paula Borek, Tomasz Chojnacki, Jakub Kurtycz, Anna Kawalec, Agnieszka Hoffmann.

Blog z SENSEm / 6.12.2020

Kompetencje a kwalifikacje

Pojęcie kompetencji oraz kwalifikacji wydaje się być tożsamym, bardzo często używane jest zamiennie w odniesieniu do cech, wiedzy, doświadczenia pracownika. Z poziomu ogółu jak i w codziennym użytkowaniu nie popełniamy błędu stosując te pojęcia wymiennie. Jednak w przypadku projektowania procesów i działań sprzyjających rozwojowi pracowników, ważne jest aby rozumieć różnicę między tymi pojęciami i stosować je adekwatnie do oferowanych usług.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!