ARTUR JABŁOŃSKI - | SENSE consulting
Scroll to top

ARTUR JABŁOŃSKI

Ekspert w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie, generujących leady i sprzedaż. Zajmuje się szkoleniami, doradztwem oraz prowadzeniem konferencji oraz wykładów. Realizuje kampanie e-marketingowe dla małych, średnich i dużych firm – od planowania działań, przez reklamy w mediach społecznościowych oraz pisanie tekstów - po testy i optymalizację konwersji.

Z przyjemnością dzieli  się wiedzą na otwartych i zamkniętych szkoleniach, głównie dotyczących szeroko pojętego e-marketingu: płatnej reklamy na Facebooku, działań w mediach społecznościowych content marketingu czy copywritingu.

Przepracował już ponad 2500 godzin jako trener, szkoląc takie firmy, jak: TVN, SKANSKA, naTemat, Otomoto, Otodom, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Wrocławska, PKP PLK.

Zawsze analizuję potrzeby grupy i na ich podstawie szykuję program oraz dedykowane materiały, by pomóc rozwiązać konkretne problemy.

Udziela się w konferencjach branżowych, między innymi: I Love Marketing & Social Media – 3 miejsce w głosowaniu publiczności; Mobile Trends – najlepsza prezentacja eventu; Kongres Online Marketing – I miejsce wśród prelegentów; Konferencja Content Marketing Manager – I miejsce spośród prelegentów.

Prowadzi zajęcia Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, School of New Media w Katowicach oraz na politechnice Białostockiej.

Prywatnie uwielbia muzykę. Gra na pianinie i gitarze oraz śpiewa.  Upodobał sobie przede wszystkim jazz i poezję śpiewaną. Zajmuję się nią półamatorsko, występując na festiwalach i grając recitale.

Ponadto stara się oglądać mecze Premier League oraz nałogowo gra na konsoli.