E-COMMERCE Z ELEMENTAMI E-MARKETINGU - dotacje | SENSE consulting
Scroll to top

E-COMMERCE Z ELEMENTAMI E-MARKETINGU

Kurs z zakresu sprzedaży internetowej z elementami e-marketingu kierowany jest do osób, które chcą zdobyć umiejętności w zakresie wykorzystywania narzędzi e-commerce i e-marketingu w celu zwiększenia zaangażowania klientów i wzrostu sprzedaży produktów i usług przez Internet.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W KURSIE

Udział w kursie zawodowym „e-commerce z elementami e-marketingu” przygotuje Cię do:

Tworzenia profesjonalnych ofert sprzedaży i ich dystrybucji w sieci.

Profesjonalnego budowania strategii komunikacji zewnętrznej firmy.

Skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie.

Wykorzystywania różnorodnych kanałów e-marketingu w zależności od grupy docelowej.

Pozycjonowania stron i realizacji kampanii promocyjnych i sprzedażowych z wykorzystaniem narzędzi internetowych.

PROGRAM

1. Analiza rynku.
2. Kształtowanie polityki produktu.
3. Budowanie ofert sprzedaży.
4. Prezentacja produktu.
5. Dystrybucja ofert sprzedaży.

6. Tworzenie treści do publikacji w Internecie.
7. Sprzedaż internetowa.
8. Komunikacja z klientami.
9. Negocjacje.
10. Zarządzanie procesem sprzedaży.

11. Komunikacja zewnętrzna.
12. Autoprezentacja.
13. Obsługa klienta wewnętrznego.
14. Wykorzystanie urządzeń mobilnych i peryferyjnych w sprzedaży.
15. Zasady bezpieczeństwa w pracy z komputerem i danymi osobowymi.

lorem ipsum:

NASI TRENERZY

Paula Borek

Specjalistka

Paula Borek

Paula Borek

Specjalistka

Paula Borek

Paula Borek

Specjalistka

Paula Borek

Paula Borek

Specjalistka

Paula Borek

Paula Borek

Specjalistka

Paula Borek

REKOMENDACJA

Monika
Lorem ipsum Lorem ipsum Lorem ipsum Lorem ipsum Lorem ipsum Lorem ipsum Lorem ipsum Lorem ipsum

— Monika

uczestniczka kursu