
KAROLINA JANISZEWSKA
Ekspert w zakresie strategii reklamowej, zarządzania marką, marketingu społecznego i komunikacji.
Absolwentka marketingu i doktor ekonomii od 2004 roku.
Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu organizacji kampanii reklamowych i zarządzania marką na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Zarządzanie Kreatywne i Doradztwo i Coaching
na Collegium Da Vinci.
Od wielu lat przygotowuje autorskie szkolenia i warsztaty strategiczne dla biznesu. Jest współautorką książek „Strategia reklamowa”, „Wiedza o reklamie”, „Zarządzanie marką” oraz licznych publikacji polsko i anglojęzycznych poświęconych zagadnieniom związanym z komunikacją i zarządzaniem marką. Łączy wiedzę naukową z praktyką.
W swojej karierze długo współpracowała z agencjami reklamowymi m.in. agencją Just, tworząc strategie i koncepcje wielu reklam. Przygotowywała koncepcje strategii komunikacyjnych oraz strategii zarządzania markami zarówno dla biznesu, jak i marek terytorialnych.
Obszary szkoleniowe: strategia marketingowa, zarządzanie marką, kampanie w lokalnych mediach, kreatywność, reklama, branding, storytelling