MICHAŁ DZIEKOŃSKI COPY Copy Copy - | SENSE consulting
Scroll to top

MICHAŁ DZIEKOŃSKI

Ekspert w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Konsultant, trener, prelegent i publicysta, który definiuje dla swoich klientów rynkowe strategie internetowe.

Trener strategiczny programów the Chartered Institute of Marketing i kilku studiów MBA, twórca gier strategicznych głównie z zakresu zarządzania usługami B2B. Doświadczony menedżer marketingu i strategii marketingowo-sprzedażowej.

Od prawie 15 lat prowadzi warsztaty dla menedżerów oraz specjalistów marketingu, sprzedaży i strategii także w dużych międzynarodowych korporacjach w języku angielskim. Stworzył kilkadziesiąt strategii dla firm różnej wielkościi z różnych branż, a w jego szkoleniach wzięło udział już ponad 6000 osób.

Jest jednym z głównych prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketingw Grupie Questus. Przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert
w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA). Współpracuje
z uczelniami min.  WSB, Uniwersytetem Warszawskim oraz Uniwersytetem Łódzkim i Akademią Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia na studiach MBA, w ramach programów anglojęzycznych oraz studiów podyplomowych.

Przez kilka lat prowadził zaprojektowany przez siebie program rozwoju kompetencji sprzedażowych
i marketingowych dla pracowników Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ we Wrocławiu (dziś PORT – Polski Ośrodek Rozwoju Technologii).

Jest ceniony za indywidualne podejście do projektów szkoleniowych (ścisłe dopasowanie do konkretnych rynków) oraz za innowacyjne metody szkoleniowe (autorskie szablony zarządzania, gry symulacyjne specjalnie zaprojektowane dla konkretnych firm, przykłady i inspiracje z całego świata itd.).

Od 2016 roku ściśle współpracuje z firmą SENSE consulting przy corocznej organizacji projektu Akademia Marketingu, którą współtworzył. W ramach Akademii od 3 lat prowadzi warsztaty
i konsultacje dla kierowników marketingu oraz kierowników sprzedaży pomagając im integrować działania handlowe i marketingowe. Na potrzeby uczestników projektu stworzył autorską grę symulacyjną Internet Campaign oraz E-marketing Game.