Początek naszej drogi to Wprowadzenie do Lean Management – japońskiej filozofii zarządzania opartej na wartościach, elastyczności i ograniczeniu marnotrawstwa, która stanowi dziś metodykę prowadzenia sprawnych organizacji. Podczas szkolenia:
- Poznasz kluczowe zasady koncepcji Lean.
- Dowiesz się, jakie metody i narzędzia pomogą Ci doskonalić procesy (zredukować koszty, podnieść efektywność procesów, zwiększyć wydajność i zwiększyć zaangażowanie pracowników w funkcjonowanie firmy).
- Zmienisz spojrzenie na procesy realizowane w przedsiębiorstwie przez pryzmat wartości dodanej.
- Będziesz potrafić dostrzegać wartości z perspektywy klienta.
- Zdobędziesz umiejętności rozróżniania efektywności zasobów i efektywności przepływu.
- Nauczysz się diagnozować potencjały w organizacji i wykorzystywać je dla zwiększenia efektywności.
- Będziesz gotowy, by wdrożyć podstawowe mechanizmy Lean w Twojej organizacji.
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
ZACZYNAJ Z WIZJĄ KOŃCA: Wprowadzenie do Lean Management | 8 godzin | Moduł 1. Podstawowe metody i idea ciągłego doskonalenia procesów w organizacji. Moduł 2. Rozróżnienie efektywności zasobów i efektywności przepływu. Moduł 3. Diagnozowanie potencjałów w organizacji i zwiększenie jej efektywności. Moduł 4. Analiza dostępnych danych jako punkt wyjścia do obecnego poziomu marnotrawstwa w firmie. Moduł 5. Wizualizacja jako wsparcie zarządzania. Poznanie zasad zarządzania wizualnego. |
16 godzin | Moduł 5. Co się liczy, czyli podstawy budowania relacji z klientem – lingwistyka biznesowa w pierwszym kontakcie. Moduł 6. Modelowy przebieg rozmowy z klientem – skupienie na potrzebach klienta. Moduł 7. Ofertowanie, czyli „must have” w prezentacji produktu klientowi. Moduł 8. Efektywne zamykanie sprzedaży – techniki zamykania, socjotechniki wywierania wpływu. Ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu. |