Brałeś udział w wielu szkoleniach sprzedażowych, ale dawały Ci one jedynie chwilowy zastrzyk, by następnie wrócić do swoich dotychczasowych metod? Sztywne zasady, których nauczyłeś się na większości kursów sprzedaży, w praktyce do niczego Ci się nie przydały? Mamy dla Ciebie sześć znaków drogowych – intensywnych spotkań szkoleniowych, które pozwolą Ci osiągnąć efekty sprzedaży, jakich dotąd nie miałeś.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE
Twoja Droga do Skutecznej Sprzedaży pomoże Ci:
- Zbudować wizerunek profesjonalisty w branży.
- Pozyskać nowych klientów nawet na trudnym, konkurencyjnym rynku.
- Metodycznie badać rzeczywiste potrzeby klienta, i reagować na nie dopasowując swój produkt i usługę tak, aby klient sam zamykał sprzedaż.
- Optymalizować działania i zwiększyć wyniki sprzedaży w krótszym czasie.
- Prezentować produkt wzywając klienta do działania.
- Radzić sobie z obiekcjami klientów.
- Rozpoznawać manipulacje klienta i radzić sobie z trudnym klientem.
- Wypracować własny skuteczny styl negocjacyjny oraz znać style swojego rozmówcy.
- Oczarowywać klientów, czyli wywierać wpływ w procesie sprzedaży.
- Szybko i skutecznie zamykać sprzedaż,
- Budować długotrwałe relacje z klientami.
PAKIET 6 SZKOLEŃ
Wyróżnij się na tle konkurencji, wzmacniając swoje umiejętności sprzedażowe dzięki sześciu znakom drogowym na Drodze do Skutecznej Sprzedaży:
- DROGA Z PIERWSZEŃSTWEM: Aktywne pozyskiwanie klienta.
- SKRZYŻOWANIE DRÓG: Skuteczne techniki sprzedaży.
- UWAGA! Skuteczne techniki sprzedaży na trudnym i nasyconym rynku.
- OSTRY ZAKRĘT: Trudne negocjacje handlowe z kluczowymi klientami.
- RUCH OKRĘZNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji.
- AUTOSTRADA: Nowe modele sprzedaży.
Rekomendowany czas trwania 1 szkolenia: 16 godzin (2 dni po 8 godzin lub 4 dni po 4 godziny).
DLA KOGO
W Drogę do Skutecznej Sprzedaży powinieneś wyruszyć, jeśli jesteś:
- handlowcem, który chce podnosić swoje wyniki sprzedażowe i poszerzyć zestaw narzędzi stosowanych w pracy z klientem,
- specjalistą ds. obsługi klienta, który chce budować trwałe relacje z klientami i skutecznie radzić sobie w sytuacjach trudnych,
- osobą zarządzającą działem sprzedaży lub obsługi klienta, szukającym sposobów na podniesienie efektywności sprzedażowych i usprawnienie procesów w budowaniu relacji z klientami.
Nasi trenerzy: Monika Bartkowiak, Jakub Kurtycz, Michał Dziekoński, Tomasz Chojnacki, Violetta Gawlik, Magdalena Kędzia, Krystian Zakrzewski, Katarzyna Lewandowska, Anita Goździkowska.
Przykłady firm, dla których realizowaliśmy szkolenie:
- Krausfolie
- York
- Metpol
- Fabryka papieru
- Galemet
Opinie i rekomendacje: