Dostrzegasz, jak w ostatnich miesiącach zmieniła się sytuacja rynkowa, w której wszystkim przyszło działać? To jak jazda po autostradzie: dopiero minąłeś tabliczkę z nazwą jednego miasta, a już jesteś w kolejnym. Dynamika sytuacji wymaga wysokiego poziomu koncentracji i sprawnego adaptowania się do szybkich zmian. Nasze modele biznesowe, które funkcjonowały do tej pory, będą wymagały „resetu” i zbudowania nowej jakości, na której będziemy rozwijać nasz dotychczasowy biznes. Weź udział w szkoleniu „Nowe modele sprzedaży”, aby:
- zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności w zakresie budowania nowych strategii sprzedaży w oparciu o rzetelne analizy rynku i klientów,
- poznać możliwe scenariusze zmian gospodarczych i wypracować metody służące przemodelowaniu biznesu w celu zyskania przewagi konkurencyjnej na rynku,
- wyposażyć się w narzędzia do wdrażania nowych modeli sprzedażowych w zmieniającym się otoczeniu gospodarczym,
- nabyć umiejętności w zakresie budowania relacji długofalowych, nawet jeśli większość kontaktu z klientami realizujesz telefonicznie/online.
- nabyć gotowość do szybkiego startu po okresie „suszy biznesowej” poprzez działania wyprzedzające konkurencję,
- wzmocnić zaufanie i motywację do aktywnych działań handlowych,
- rozwinąć indywidualne kompetencje adaptacji do zmian i nowej sytuacji rynkowej.
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
AUTOSTRADA: Nowe modele sprzedaży. | 8 godzin | Moduł 1. Relacje i planowanie scenariuszowe nowej sprzedaży. Moduł 2. Nowe modele biznesowe: benchmarki z różnych branż. Moduł 3. Zarządzanie własną odpornością i rozwojem osobistym w świecie działającym „na pół etatu”. |
16 godzin | Moduł 4. Nowe strategie rynkowe na najbliższe tygodnie, miesiące i kwartały. Moduł 5. Nowe narzędzia wdrożeniowe. Moduł 6. Nowe otwarcie. |