Kiedy wreszcie drogi Twoja i klienta skrzyżują się, bądź gotów przejść drogę od badania rzeczywistych potrzeb do uzyskania lepszych wyników Twojego działu. Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych technik aktywnej sprzedaży pozwoli w codziennej pracy dobierać je w zależności od potrzeb i testować nowe sposoby docierania do klienta, nawiązywania relacji i finalizowania sprzedaży. Świadomość handlowca, że na każdym etapie relacji z klientem ma rezultat do osiągnięcia wzmacnia skuteczność prowadzonych działań, a poznanie wachlarza różnorodnych technik sprzedażowych zapobiega wpadaniu w rutynę. Podczas szkolenia:
- Nauczysz się prowadzić rozmowę z klientem w sposób dający szanse na zwiększanie sprzedaży.
- Dowiesz się, jak rozpoznawać i uwzględniać typ osobowości klienta, by efektywniej prowadzić z nim rozmowę i zyskać autorytet eksperta w branży.
- Zdobędziesz umiejętności diagnostyczne, tak by dopasować swoją ofertę do rzeczywistych potrzeb klienta.
- Zmienisz swój styl zadawania pytań i słuchania, dzięki czemu klient sam powie Ci, co możesz mu sprzedać.
- Nauczysz się sprzedawać produkty i usługi stosując język korzyści i język emocji.
- Dowiesz się, jak porozumieć się z klientem w sytuacji impasu.
- Zwiększysz pewność siebie w momencie straszenia konkurencją czy podczas trudnych i niewygodnych pytań.
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
SKRZYŻOWANIE DRÓG: Skuteczne techniki sprzedaży. | 8 godzin | Moduł 1. Proces sprzedaży w pigułce – etapy i cele poszczególnych etapów procesu sprzedaży. Moduł 2. Typologia klienta. Moduł 3. Techniki badania potrzeb klienta. Moduł 4. Techniki zadawania pytań. |
16 godzin | Moduł 5. Techniki umiejętnego słuchania. Moduł 6. Techniki mówienia językiem korzyści. Moduł 7. Techniki radzenia sobie z obiekcjami. Opcjonalnie szkolenie może zawierać ćwiczenia z kamerą i sesją feedbacku po analizie nagranego filmu. |