W dzisiejszym świecie dynamicznie rozwijających się narzędzi do kreowania wizerunku firmy na zewnątrz, stosunkowo stare już powiedzenie „Jak cię widzą, tak cię piszą” zyskuje na aktualności i staje się trafnym podsumowaniem PR oraz wszelkich działań marketingowych. Dzisiaj nie wystarczy tylko istnieć w sieci – trzeba się wyróżniać, nadążać za zmianami, reagować. Wiedzieć, kiedy dodać gazu, żeby wyprzedzić konkurencję, a kiedy wrzucić wolniejszy bieg i pozwolić sobie na jazdę z tempomatem, analizując to, co spotyka nas po drodze. Nauczymy Cię, jak sprawnie kierować działaniami marketingowymi, maksymalnie korzystać z dostępnych narzędzi i funkcjonalności, a przede wszystkim – nie dać się zapędzić w żadną ślepą uliczkę i potrafić wybrnąć z każdej niespodziewanej kolizji.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE
Twoja Droga do Marketingu pomoże Ci:
- Osiągnąć najważniejszy cel marketingu – wyróżnić się!
- Stosować metody kreatywne do komunikacji nowych i starych produktów i usług.
- Dywersyfikować kanały komunikacji poszerzając grono odbiorców Twoich produktów i usług.
- Budować społeczność klientów, którzy będą wracać po kolejne produkty i usługi.
- Wykorzystywać profesjonalne narzędzia do analizy danych marketingowych i wdrażania zmian.
- Panować nad sytuacją i chronić długo budowany wizerunek, nawet jeśli przydarzy Wam się niespodziewana sytuacja trudna.
PAKIET 6 SZKOLEŃ
Wyróżnij się na tle konkurencji i wzmocnij swoje umiejętności komunikacyjne i marketingowe, biorąc udział w sześciu szkoleniach:
- ZNANI I LUBIANI: Komunikacja marketingowa i reklama.
- MARKETING W OGNIU: radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi.
- E-COMMERCE: sprzedaż w sieci.
- BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI: aktywność w Social Mediach.
- OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ W SIECI: Google Ads i Google Analytics.
- HISTORIE, KTÓRE SPRZEDAJĄ: storytelling w budowaniu marki.
Rekomendowany czas trwania 1 szkolenia: 16 godzin (2 dni po 8 godzin lub 4 dni po 4 godziny).
DLA KOGO
W Drogę do Marketingu powinieneś wyruszyć, jeśli jesteś:
- specjalistą ds. social media lub marketingu, który chciałby poszerzyć zestaw narzędzi przydatnych do pracy w kanałach online oraz zwiększyć efektywność prowadzonych działań i kampanii reklamowych,
- specjalistą ds. public relations, który chce budować zaangażowaną społeczność wokół marki oraz dbać o jej wizerunek na zewnątrz,
- właścicielem firmy, dla której strona internetowa to główny kanał sprzedaży,
- osobą zlecającą działania marketingowe firmom zewnętrznym.
Nasi trenerzy: Monika Bartkowiak, Jakub Kurtycz, Michał Dziekoński, Tomasz Chojnacki, Violetta Gawlik, Magdalena Kędzia, Krystian Zakrzewski, Katarzyna Lewandowska, Anita Goździkowska.
Przykłady firm, dla których realizowaliśmy szkolenie:
- Krausfolie
- York
- Metpol
- Fabryka papieru
- Galemet
Opinie i rekomendacje: