Gdybyś miał opowiedzieć historię Twojej firmy w pięciu zdaniach – jak by brzmiała? Co byś powiedział dziesięciu nowym, potencjalnym klientom aby sprawić, żeby zainteresowali się właśnie Twoim produktem lub usługą, sprawnie wymijając każdą najlepszą zagrywkę konkurencji? Jakie wyobrażenia i skojarzenia chciałbyś budować w świadomości Twoich obecnych i przyszłych klientów o Twojej marce?
Weź udział w szkoleniu „”Historie, które sprzedają”, aby zweryfikować odpowiedzi na powyższe pytania oraz:
- Zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności tworzenia unikatowych, angażujących historii dla Twojej marki.
- Poznać techniki używane w storytellingu.
- Stworzyć indywidualną, niepowtarzalną historię dla swojej marki.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
HISTORIE, KTÓRE SPRZEDAJĄ: storytelling w budowaniu marki | 8 godzin | Moduł 1. Techniki storytellingu Moduł 2. Storytelling w marketingu |
16 godzin | Moduł 3. Storytelling dla marki – indywidualne case study |