HISTORIE, KTÓRE SPRZEDAJĄ: storytelling w budowaniu marki - dotacje | SENSE consulting
Scroll to top

HISTORIE, KTÓRE SPRZEDAJĄ: storytelling w budowaniu marki

Gdybyś miał opowiedzieć historię Twojej firmy w pięciu zdaniach – jak by brzmiała? Co byś powiedział dziesięciu nowym, potencjalnym klientom aby sprawić, żeby zainteresowali się właśnie Twoim produktem lub usługą, sprawnie wymijając każdą najlepszą zagrywkę konkurencji? Jakie wyobrażenia i skojarzenia chciałbyś budować w świadomości Twoich obecnych i przyszłych klientów o Twojej marce?

Weź udział w szkoleniu „”Historie, które sprzedają”, aby zweryfikować odpowiedzi na powyższe pytania oraz:

  1. Zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności tworzenia unikatowych, angażujących historii dla Twojej marki.
  2. Poznać techniki używane w storytellingu.
  3. Stworzyć indywidualną, niepowtarzalną historię dla swojej marki.

RAMOWY PROGRAM

TYTUŁWERSJAZAGADNIENIA PROGRAMOWE
HISTORIE, KTÓRE SPRZEDAJĄ: storytelling w budowaniu marki8 godzinModuł 1. Techniki storytellingu
Moduł 2. Storytelling w marketingu
16 godzinModuł 3. Storytelling dla marki – indywidualne case study