W jaki sposób wyróżniłbyś się na tle kilkunastu firm z podobnej branży? Którymi z Twoich działań chciałbyś się szczególnie pochwalić? Które mogłyby okazać się najbardziej trafione dla Twoich odbiorców? Lub – w jaki sposób zaprezentowałbyś te – uważane za niezbyt interesujące – aby u Twoich odbiorców wywołać efekt WOW? Bycie znanym, lubianym i przede wszystkim – rozpoznawanym wymaga przemyślanych i dopracowanych działań, nie tylko istnienia w sieci, ale aktywnego i zwinnego w niej działania. To jak próba dotarcia wszędzie na czas, przy mało sprzyjających warunkach pogodowych i drogowych, gdzie Google mówi Tobie, że za dwie godziny będziesz u celu, a okazuje się, że trasa jest bardziej wymagająca niż się spodziewałeś.
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz najważniejsze i najbardziej aktualne kanały komunikacji marketingowej.
- Dowiesz się w jaki sposób komunikować swoje działania i produkty aby być usłyszanym i rozpoznawanym.
- Będziesz potrafił zidentyfikować potrzeby swoich klientów oraz poznasz ich specyfikę, dzięki czemu dopasujesz do nich odpowiedni rodzaj komunikacji.
- Poznasz narzędzia niezbędne do tworzenia kampanii reklamowych, które wykorzystasz do promowania własnej marki oraz produktów i usług.
- Nauczysz się planować działania komunikacyjne i reklamowe, tak aby były spójne i skuteczne.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
ZNANI I LUBIANI: Komunikacja marketingowa i reklama | 8 godzin | Moduł 1. Kanały komunikacji marketingowej Moduł 2. Istota komunikacji marketingowej Moduł 3. Narzędzia do tworzenia kampanii reklamowych online |
16 godzin | Moduł 5. Potrzeby i specyfika klienta Moduł 6. Planowanie działań komunikacyjnych w kanale online Moduł 7. Jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową? |