SENSE > SZKOLENIA BIZNESOWE > DROGA DO EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY > EMOCJE W PRACY
EMOCJE W PRACY
- SKUTECZNI RAZEM. Efektywna komunikacja i współpraca w zespole.
- EMOCJE W PRACY. Efektywne rozwiązywanie konfliktów.
- PRZEKUĆ NA SUKCES. Radzenie sobie ze stresem.
- NA MIEŚCIE. Sztuka prezentacji i autoprezentacja.
- INSIGHTS DISCOVERY. Budowanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
- DUCH CZASÓW. Zarządzanie sobą w czasie.
Efektywne rozwiązywanie konfliktów.
Jedziesz na drugim biegu. Zwalniasz, bo konflikt hamuje napęd Twojego zespołu. Konflikty były, są i będą nieodłącznym elementem życia prywatnego i zawodowego. Zrozumienie istoty, ale też pozytywnej roli konfliktu ułatwia sprawiedliwe i konstruktywne radzenie sobie z nim.
DZIĘKI UDZIAŁOWI W SZKOLENIU:
1. dokonasz analizy i zrozumiesz własny styl reagowania na konflikty,
2. będziesz potrafił adekwatnie stosować techniki rozwiązywania konfliktów do sytuacji, w której się znalazłeś,
3. nauczysz się budować dobre nawyki w komunikacji podczas sytuacji konfliktowych,
4. będziesz zdolny do budowania relacji i współpracy mimo występujących i nieuchronnych konfliktów.
Ramowy program
ZAGADNIENIA PROGRAMOWE
WERSJA: 8 GODZIN
Moduł 1. Konflikt pod lupą czyli źródła i rodzaje konfliktów interpersonalnych.
Moduł 2. Różne postawy wobec konfliktów i style rozwiązywania konfliktów – analiza własnych stylów, rozpoznawanie postaw i stylów współpracowników jako klucz do efektywnego rozwiązywania konfliktów.
Moduł 3. Konflikt szansą na rozwój czyli jak sytuacja pozornie zagrażająca może przynieść korzyści i przyspieszać rozwój indywidualny/zespołów/organizacji.
WERSJA: 16 GODZIN
Moduł 1-3
Moduł 4. Tego konfliktu dało się uniknąć czyli identyfikowanie potencjalnych konfliktów i techniki zapobiegania występowania konfliktów w zespołach.
Moduł 5. Metody rozwiązywania konfliktów – praktyczne techniki i algorytmy postępowania w sytuacjach konfliktowych (w tym wypracowywanie sprawiedliwych procedur rozwiązywania konfliktów).
Moduł 6. Komunikacja w konflikcie – dobre praktyki i zachowania zakazane w sytuacjach konfliktowych.
MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ:
Blog z SENSEm / 27.2.2020
Szkolenia online – nowa jakość usług?
Obecnie prawie co trzeci przedsiębiorca w Polsce realizuje szkolenia zdalne dla swoich pracowników. Sytuacja na świecie wywołana COVID-19 spowodowała całkowitą zmianę trybu pracy, jednak jak się okazuje online-owa forma zajęć była strzałem w dziesiątkę! Co na to wpływa? Przede wszystkim dostępność. Śmiało można powiedzieć, że szkolenia online są dla wszystkich, a to za sprawą łatwości użytkowania i dobrego przygotowania firm szkoleniowych.
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!
