Dotacje, doradztwo, szkolenia unijne, dofinansowania, środki, pozyskiwanie funduszy unijnych dla firm na rozwój - Poznań, Katowice, Kraków - SENSE consulting
Scroll to top

Budowanie zaangażowanego zespołu.

Szkolenie dedykowane jest menadżerom i osobom przygotowującym się do tej funkcji, które stoją przed zadaniem zwiększenia zaangażowania swojego zespołu. Uczestnicy zdobędą – w warsztatowej aktywnej formie – wiedzę niezbędną do rozumienia procesów grupowych, indywidualnych i zespołowych potrzeb oraz wynikających z nich oczekiwań względem menadżera.

W ramach ćwiczeń uczestnicy nauczą się oceniać etapy rozwoju pracowników oraz grupy i stosować nakierowane na budowanie relacji w zespole narzędzia i techniki zarządzania. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą świadomi czynników wpływających na budowanie zaufania i zaangażowania w zespole z uwzględnieniem aktualnego poziomu rozwoju swojego zespołu.

Ramowy program

WERSJA: 8 GODZIN
ZAGADNIENIA PROGRAMOWE

Moduł 1. Zespół zespołowi nierówny, czyli rodzaje zespołów, wartości, etapy rozwoju zespołu i optymalne sposoby zarządzania każdym z nich.
Moduł 2. Role w zespole, czyli naturalne tendencje do zachowań w grupie i efektywna praca z nimi.
Moduł 3. Procesy i zasady grupowe, czyli co menadżer powinien rozumieć i na co się zakontraktować w pracy z zespołem – dobre praktyki i wskazówki.

WERJSA: 16 GODZIN

Moduły 1-3
Moduł 4. Narzędzia budowania zespołu (także w sytuacjach trudnych) i ich uzależnienie od cech/etapu rozwoju.
Moduł 5. Cechy efektywnych zespołów, czyli o czym w budowaniu zespołu nie można zapomnieć.
Moduł 6Specyfika mojego zespołu.

Zadanie wdrożeniowe: plan rozwoju zespołu na najbliższy kwartał.

4 tygodnie po szkoleniu – follow up z naszym trenerem, czyli wzmocnienie efektów szkolenia poprzez podsumowanie wyników zadania wdrożeniowego.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE

1. Zwiększenie wiedzy o mechanizmach powstania zespołów.
2. Poznanie cyklu rozwoju zespołu i nabędziesz umiejętność elastycznego zarządzania zespołem w zależności od fazy, w jakiej się znajduje.
3. Poznanie etapów rozwoju pracowników.
4. Nauczenie się budowy kontraktu zespołowego w oparciu o wartości.
5. Zwiększenie kompetencji zarządzania zespołem w chwilach nieuniknionych porażek.
6. Zwiększenie umiejętności analizy stylów osobowości pracowników, by trafniej dzielić zadania w zespole.
7. Zwiększenie świadomości potrzeb i oczekiwań zespołu względem menadżera (z uwzględnieniem jego etapu rozwoju, cech i typów osobowości członków).
8. Wypracowanie planu pracy z zespołem na najbliższy kwartał.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ:

Blog z SENSEm / 27.2.2020

Szkolenia online – nowa jakość usług?

Obecnie prawie co trzeci przedsiębiorca w Polsce realizuje szkolenia zdalne dla swoich pracowników. Sytuacja na świecie wywołana COVID-19 spowodowała całkowitą zmianę trybu pracy, jednak jak się okazuje online-owa forma zajęć była strzałem w dziesiątkę! Co na to wpływa? Przede wszystkim dostępność. Śmiało można powiedzieć, że szkolenia online są dla wszystkich, a to za sprawą łatwości użytkowania i dobrego przygotowania firm szkoleniowych.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!