SENSE > SZKOLENIA BIZNESOWE > DROGA DO SKUTECZNEJ SPRZEDAZY > SKRZYŻOWANIE DRÓG
SKRZYŻOWANIE DRÓG
- DROGA Z PIERWSZEŃSTWEM: Aktywne pozyskiwanie klienta.
- SKRZYŻOWANIE DRÓG: Skuteczne techniki sprzedaży.
- UWAGA! Skuteczne techniki sprzedaży na trudnym i nasyconym rynku.
- OSTRY ZAKRĘT: Trudne negocjacje handlowe z kluczowymi klientami.
- RUCH OKRĘZNY: Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji.
- AUTOSTRADA: Nowe modele sprzedaży.
Skuteczne techniki sprzedaży na trudnym i nasyconym rynku.
Kiedy wreszcie drogi Twoja i klienta skrzyżują się, bądź gotów przejść drogę od badania rzeczywistych potrzeb do uzyskania lepszych wyników Twojego działu. Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych technik aktywnej sprzedaży pozwoli w codziennej pracy dobierać je w zależności od potrzeb i testować nowe sposoby docierania do klienta, nawiązywania relacji i finalizowania sprzedaży. Świadomość handlowca, że na każdym etapie relacji z klientem ma rezultat do osiągnięcia wzmacnia skuteczność prowadzonych działań, a poznanie wachlarza różnorodnych technik sprzedażowych zapobiega wpadaniu w rutynę.
PODCZAS SZKOLENIA:
1. Nauczysz się prowadzić rozmowę z klientem w sposób dający szanse na zwiększanie sprzedaży.
2. Dowiesz się, jak rozpoznawać i uwzględniać typ osobowości klienta, by efektywniej prowadzić z nim rozmowę i zyskać autorytet eksperta w branży.
3. Zdobędziesz umiejętności diagnostyczne, tak by dopasować swoją ofertę do rzeczywistych potrzeb klienta.
4. Zmienisz swój styl zadawania pytań i słuchania, dzięki czemu klient sam powie Ci, co możesz mu sprzedać.
5. Nauczysz się sprzedawać produkty i usługi stosując język korzyści i język emocji.
6. Dowiesz się, jak porozumieć się z klientem w sytuacji impasu.
7. Zwiększysz pewność siebie w momencie straszenia konkurencją czy podczas trudnych i niewygodnych pytań.
KORZYSCI UDZIAŁU W SZKOLENIU:
1. Zwiększenie wiedzy o etapach i celach do realizacji na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
2. Zwiększenie wiedzy o różnych typach osobowości klientów.
3. Zwiększenie wiedzy o skuteczności różnych technik zadawania pytań i aktywnego słuchania.
4. Nabycie umiejętności diagnostycznych umożliwiających dopasowanie oferty do rzeczywistych potrzeb klienta.
5. Doskonalenie umiejętności pracy z klientem wątpiącym.
6. Doskonalenie umiejętności świadomego kreowania wizerunku handlowca.
7. Zdobycie świadomości znaczenia wyciągania wniosków z prowadzonych procesów sprzedażowych i doskonalenia sprzedaży.
8. Zwiększenie poziomu pewności siebie i poczucia własnej wartości w roli zawodowej.
Ramowy program
ZAGADNIENIA PROGRAMOWE
WERSJA: 8 GODZIN
Moduł 1. Mapa spotkania handlowego i kamienie milowe czyli etapy i cele rozmowy handlowej.
Moduł 2. Przed rozmową handlową czyli analiza potencjału klienta i przygotowanie do przeprowadzenia profesjonalnej rozmowy.
Moduł 3. Na spotkaniu czyli struktura prowadzenia rozmowy, badanie potrzeb, język korzyści, radzenie sobie z obiekcjami i finalizacja sprzedaży.
WERSJA: 16 GODZIN
Moduł 1-3
Moduł 4. Po spotkaniu czyli budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Moduł 5. Standard oferty – czyli elementy składowe oferty handlowej skupionej na potrzebach klienta.
Moduł 6. Check lista udanego spotkania handlowego.
Moduł 7. Ćwiczenia z kamerą i sesja feedbacku po analizie nagranego filmu.
MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ:
Blog z SENSEm / 27.2.2020
Szkolenia online – nowa jakość usług?
Obecnie prawie co trzeci przedsiębiorca w Polsce realizuje szkolenia zdalne dla swoich pracowników. Sytuacja na świecie wywołana COVID-19 spowodowała całkowitą zmianę trybu pracy, jednak jak się okazuje online-owa forma zajęć była strzałem w dziesiątkę! Co na to wpływa? Przede wszystkim dostępność. Śmiało można powiedzieć, że szkolenia online są dla wszystkich, a to za sprawą łatwości użytkowania i dobrego przygotowania firm szkoleniowych.
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?
Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!
