Scroll to top

Efektywna rozmowa handlowa.

Kolejny drogowskaz na drodze do Skutecznej Sprzedaży mówi „Uwaga! Udało Ci się skutecznie pozyskać klienta! Poprowadź rozmowę tak, żeby został przy Tobie na dłużej”! Szkolenie „UWAGA! Efektywna rozmowa handlowa” pozwoli Ci przyjrzeć się prowadzonym rozmowom handlowym i uzupełnienia dotychczasowego doświadczenia o nowe dobre nawyki i techniki pracy z klientem. Nie ma dwóch takich samych rozmów z klientem – elastyczność handlowca i znajomość różnorodnych technik prowadzenia i finalizowania rozmów znacząco wpływa na jego efektywność.

UDZIAŁ W SZKOLENIU:

1. Przygotowuje do spotkania handlowego i poprowadzenia skutecznej rozmowy z klientem
2. zwraca uwagę na istotę dobrego wyznaczenia celu spotkania i jego realizacji
3. stwarza przestrzeń do trenowania technik prowadzenia rozmów z klientem
4. pozwala wymienić się doświadczeniami między Uczestnikami w oparciu o case study klienta
5. pomoże Ci uporządkować strukturę dobrej rozmowy handlowej, tak byś mógł stworzyć własny ministandard prowadzenia rozmów.
W efekcie uczestnicy szkolenia będą zdolni do przygotowania i prowadzenia profesjonalnych rozmów z klientami, dobierając techniki pracy do sytuacji w sposób, który maksymalizuje efekty sprzedażowe. Uczestnicy ćwiczą na wybranych case study przygotowanych w oparciu i realne sytuacje sprzedażowe z ich rynku.

KORZYŚCI UDZIAŁU W SZKOLENIU:

1. Uporządkowanie wiedzy o poszczególnych etapach rozmowy handlowej.
2. Nabycie wiedzy o metodach skutecznego przygotowywania i prowadzenia rozmów handlowych.
3. Doskonalenie umiejętności stosowania różnorodnych technik prowadzenia rozmów handlowych.
4. Nabycie umiejętności doboru technik prowadzenia rozmów do typu klienta.
5. Doskonalenie umiejętności tworzenia i wdrażania standardów rozmów handlowych.
6. Zdobycie świadomości istoty przygotowania do rozmowy handlowej i wpływu przygotowań na skuteczność sprzedażową.

Ramowy program

ZAGADNIENIA PROGRAMOWE
WERSJA: 8 GODZIN

Moduł 1. Proces sprzedaży w pigułce – etapy i cele poszczególnych etapów procesu sprzedaży.
Moduł 2. Typologia klienta.
Moduł 3. Techniki badania potrzeb klienta.
Moduł 4. Techniki zadawania pytań.

WERSJA: 16 GODZIN

Moduł 5. Techniki umiejętnego słuchania.
Moduł 6. Techniki mówienia językiem korzyści.
Moduł 7. Techniki radzenia sobie z obiekcjami.

Opcjonalnie szkolenie może zawierać ćwiczenia z kamerą i sesją feedbacku po analizie nagranego filmu.

Blog z SENSEm / 27.2.2020

Szkolenia online – nowa jakość usług?

Obecnie prawie co trzeci przedsiębiorca w Polsce realizuje szkolenia zdalne dla swoich pracowników. Sytuacja na świecie wywołana COVID-19 spowodowała całkowitą zmianę trybu pracy, jednak jak się okazuje online-owa forma zajęć była strzałem w dziesiątkę! Co na to wpływa? Przede wszystkim dostępność. Śmiało można powiedzieć, że szkolenia online są dla wszystkich, a to za sprawą łatwości użytkowania i dobrego przygotowania firm szkoleniowych.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Zostaw nam kontakt a oddzwonimy w przeciągu 48h!