STRONA GŁÓWNA  /  O NAS  /  MONIKA BARTKOWIAK 

PIOTR KOMOROWSKI

Ekspert z zakresu budowania marki i komunikacji marketingowej.

BIO

Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).

Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.

Działa jako doradca w obszarach public relations i kształtowania relacji z mediami. W zeszłym roku jego klienci pojawili się w mediach ponad 100 razy. Doradza również w zakresie komunikacji konsumenckiej, korporacyjnej, kryzysowej i procesach dialogu społecznego.

Od 7 lat prowadzi szkolenia oraz warsztaty kreatywne z zakresu budowania i komunikacji marki, w których łączy narzędzia design thinking z praktycznymi metodami wypracowanymi w czasie praktyki w agencjach. Skupia się w nich na wypracowywaniu konkretnych rozwiązań w odpowiedzi na konkretne problemy, zgodnie z zasadą – skuteczne szkolenie powinno przynieść realną zmianę już od następnego dnia.

Pasjonuje się analizą trendów i scenariuszy przyszłości. Od 5 lat prowadzi zajęcia dla studentów Collegium Da Vinci w Poznaniu, w ramach których uczy jak wykorzystywać tą wiedzę w biznesie -identyfikować symptomy zmian, rozpoznawać trendy i projektować innowacje.

Doradzał m.in. markom Seat, Volkswagen i Inter Motors. Oprócz tego pracował m.in. dla takich marek jak: Komputronik, Tyskie, Wrigley, Echo Investments, PKO BP, San Leon Energy, Selgros i wielu innych.

POZNAJ POZOSTAŁYCH TRENERÓW SENSE