BARTOSZ KOSIŃSKI
BIO
Jego głównym obszarem zainteresowań jest wsparcie klientów w podnoszeniu kompetencji cyfrowych oraz edukacyjnych. Projektuje i wdraża innowacje w biznesie, projektuje gry i gamifukuje szkolenia, realizuje kursy komputerowe, w tym graficzne i programistyczne oraz prowadzi badania społeczne.
Tylko w ostatnich 3 latach spędził ponad 400 godzin na salach szkoleniowych.
Prowadził liczne szkolenia i doradztwo w ramach programów Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dla branży rozwojowej w zakresie realizacji, projektowania i tworzenia zdalnych usług rozwojowych. Posiada wieloletnie doświadczenie jako animator oraz doradca kluczowy w sieci Regionalnych Ośrodków EFS, zajmując się przygotowaniem i wdrażaniem projektów innowacyjnych. Przez 8 lat pełnił funkcję Prezesa Stowarzyszenia Edukacji Pozaformalnej „Meritum”, wdrażając innowacyjne rozwiązania w zakresie edukacji cyfrowej. Jest autorem kilkudziesięciu gier edukacyjnych i w każdym miesiącu projektuje następne.
Osiągnięcia:
- Laureat LISTY 100 ‘2018 – listy 100 osób, które w wyróżniający sposób przyczyniły się do podniesienia umiejętności cyfrowych w Polsce w 2018 roku
- Laureat LISTY 100 ‘2021 – listy 100 osób, które w wyróżniający sposób przyczyniły się do podniesienia umiejętności cyfrowych w Polsce w 2021 roku
Współpracuje m.in. z:
- Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej,
- Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych,
- Stowarzyszenie Edukacji Pozaformalnej „Meritum”,
- Fundacja Sustinae,
- Fundacja Poland Business Run,
- Gmina Miejska Kraków,
- IOLITE GROUP sp z o.o,
- REDCOMM Sp z o.o.,
- Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce,
- m-group s.c. MICHAŁ SOBOTA MATEUSZ SOBOTA.
Certyfikaty i szkolenia:
- Trener i egzaminator ECDL (w pełnym zakresie) i VCC (w specjalizacji programowanie robotów)
- Certyfikat Rozviyak ukończenia kursu trenerskiego
- Laureat LISTY 100 ‘2018 i 2021 – listy 100 osób, które w wyróżniający sposób przyczyniły się do podniesienia umiejętności cyfrowych w Polsce
- Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier
- Członek Szerokiego Porozumienia na Rzecz Rozwoju Umiejętności Cyfrowych