Absolwent Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy wydział Telekomunikacji i Elektroniki. Wykładowca Storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki ). Twórca własnej markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!
Jest współautorem książki „Biblia e-Biznesu 2”., oraz „Biblia e-Biznesu 3.0”. Przygotował 4 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU! To ten najobszerniejszy 🙂 Pozycja otrzymała nagrodę Oskara Czytelników w kategorii najlepszy poradnik.

Prezes Zarządu

Psycholożka i socjolożka. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Moderator, Szkoły Coachingu Moderator oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Potencjałem Pracowników.

Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.

Jest doświadczonym konsultantem, trenerem i coachem innowacji działającym na styku nauki i biznesu oraz moderatorem metody Design Thinking. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju, wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów i usług, projektowaniu struktur organizacyjnych i wdrażaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji.
Aktywnie wspiera w rozwoju organizacje samorządowe i pozarządowe, firmy oraz instytucje edukacyjne. Prowadzi projekty doradcze i warsztaty z zakresu definiowania strategii, projektowania innowacyjnych produktów i usług, dostosowania struktur organizacyjnych do nowych wyzwań, badania potencjału kadry kierowniczej oraz wdrażania zmian organizacyjnych. Realizuje programy rozwoju kompetencji menedżerskich oraz sesje coachingowe i mentoringowe dla menedżerów, urzędników, naukowców oraz młodych przedsiębiorców.

Specjalizującej się prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu metodologii LEAN. Certyfikowany Black Belt Lean SixSigma. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w firmach produkcyjnych min. z branży motoryzacyjnej i farmaceutycznej ( Jako Lean Six Sigma Leader z sukcesem wdrożonych wiele projektów usprawniających. Obecnie jako Konsultant Systemu Produkcyjnego współpracuje z menadżerami na różnych szczeblach zarządzania z różnych obszarów, szkoląc i wspierając ich między innymi w rozwiązywaniu problemów, prowadzeniu projektów usprawniających, budowaniu kultury ciągłego doskonalenia.

Prezes Zarządu

Praktyk sprzedaży, trener, prelegent największych konferencji sprzedażowych w Polsce. Pasja sprzedaży to misja, którą z radością dzieli się z innymi.

Na koncie 25 lat w sprzedaży, 500 zadowolonych klientów i ponad 5000 przeszkolonych sprzedawców.

Prezes Zarządu

MARCIN BIELICKI – Naukowiec i praktyk. Doktor nauk ekonomicznych z doświadczeniem zbieranym w 6 krajach i 7 Uniwersytetach.

Zdjęcie kobiety 36 lat Natalia Marciniak-Madejska

Ekspertka dostępności, trenerka projektowania uniwersalnego, prowadzi audyty dostępności i doradza jak wdrażać rozwiązania dla osób o szczególnych potrzebach.

Absolwent Politechniki Zielonogórskiej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Dodatkowo ukończył studia trenera biznesu
w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu Przez dziesięć lat związany z Volkswagen Motor Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i szkolenia pracowników oraz za system zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie.
Koordynator projektu pracy grupowej oraz projektów doskonalących. „ Konsultant i trener Stowarzyszenia ds. Badania Pracy i Organizacji Przedsiębiorstw Refa w zakresie Lean
Manufacturig. Trener, moderator workshopów koncernowych, uczestnik wielu projektów z zakresu modelowania linii produkcyjnych i projektów udoskonalających Auditor VDA 6 3 i TS 16 949 wykładowca akademicki związany z Collegium da Vinci w Poznaniu i Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Głogowie.

Trener biznesu, coach, konsultant biznesowy, konsultant kryzysowy, asesor, facylitator, mentor, współautorka aplikacji i serwisu MójTrener.edu, twórca kart metaforycznych Motivator.
Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie
im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada uprawnienia pedagogiczne do kształcenia w zakresie wiedzy o społeczeństwie i przedsiębiorczości. Podyplomowo wykształcona w zakresie psychologii zarządzania, mediacji i negocjacji oraz zarządzania wartością klienta. Ukończyła Akademię Trenera na WSB w Poznaniu. Certyfikowany coach ICC. Akredytowany konsultant Process Communication Model®, Insights Discovery, Insights Navigator, Discovery Full Circle, Extended DISC oraz TTI Success Insights. Trener zarządzania projektami w metodyce TenStep™.