Zdjęcie biznesowe mężczyzny w krótkich włosach i lekko zaznaczonym zaroście, wiek ok. 40 lat

Prezes Zarządu

Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google.
Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.
Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.

Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 2004 roku w branży interaktywnej, od 2009 roku związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG.
Od 2010 roku zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Od 2016 roku założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie a także członek zarządu firmy analitycznej Conference Eye. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu oraz trener w Krakowskiej Szkole Restauratorów KSR. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2020 roku doradca zarządu ds. marketingu i sprzedaży firm takich jak Sante, Browar Obywatelski, Tichauer. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University.