portret kobiety

Dolores Greń – strateg marketingowy, trenerka biznesu, konsultantka. Łączy biznes z marketingiem, wdraża praktyczne, efektywne procesy.

Prezes Zarządu

Praktyk sprzedaży, trener, prelegent największych konferencji sprzedażowych w Polsce. Pasja sprzedaży to misja, którą z radością dzieli się z innymi.

Na koncie 25 lat w sprzedaży, 500 zadowolonych klientów i ponad 5000 przeszkolonych sprzedawców.

Prezes Zarządu

Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google.
Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.
Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.

Absolwent Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy wydział Telekomunikacji i Elektroniki. Wykładowca Storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki ). Twórca własnej markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!

Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji.
Od 17 lat w branży interaktywnej, od 12 związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako dyrektor ds. kluczowych klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich.

Prezes Zarządu

Od prawie 15 lat prowadzi warsztaty dla menedżerów oraz specjalistów marketingu, sprzedaży i strategii także w dużych międzynarodowych korporacjach w języku angielskim.

Prezes Zarządu

konsultant, trener, prelegent i publicysta, który definiuje dla swoich klientów rynkowe strategie internetowe. Wykładowca SGH I SWPS, absolwent programu „Profes¬sional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing orazcertyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business”
w Zurychu..