Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.

Prezes Zarządu

MARCIN BIELICKI – Naukowiec i praktyk. Doktor nauk ekonomicznych z doświadczeniem zbieranym w 6 krajach i 7 Uniwersytetach.

Jest doświadczonym konsultantem, trenerem i coachem innowacji działającym na styku nauki i biznesu oraz moderatorem metody Design Thinking. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju, wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów i usług, projektowaniu struktur organizacyjnych i wdrażaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji.
Aktywnie wspiera w rozwoju organizacje samorządowe i pozarządowe, firmy oraz instytucje edukacyjne. Prowadzi projekty doradcze i warsztaty z zakresu definiowania strategii, projektowania innowacyjnych produktów i usług, dostosowania struktur organizacyjnych do nowych wyzwań, badania potencjału kadry kierowniczej oraz wdrażania zmian organizacyjnych. Realizuje programy rozwoju kompetencji menedżerskich oraz sesje coachingowe i mentoringowe dla menedżerów, urzędników, naukowców oraz młodych przedsiębiorców.

Prezes Zarządu

Marta Sosińska- trener biznesu, certyfikowany trener FRIS, ekspert HR, facylitator Reiss Profile Master.