Prezes Zarządu

Psycholożka i socjolożka. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Moderator, Szkoły Coachingu Moderator oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Potencjałem Pracowników.

Jest doświadczonym konsultantem, trenerem i coachem innowacji działającym na styku nauki i biznesu oraz moderatorem metody Design Thinking. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju, wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów i usług, projektowaniu struktur organizacyjnych i wdrażaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji.
Aktywnie wspiera w rozwoju organizacje samorządowe i pozarządowe, firmy oraz instytucje edukacyjne. Prowadzi projekty doradcze i warsztaty z zakresu definiowania strategii, projektowania innowacyjnych produktów i usług, dostosowania struktur organizacyjnych do nowych wyzwań, badania potencjału kadry kierowniczej oraz wdrażania zmian organizacyjnych. Realizuje programy rozwoju kompetencji menedżerskich oraz sesje coachingowe i mentoringowe dla menedżerów, urzędników, naukowców oraz młodych przedsiębiorców.

Trener biznesu, coach, konsultant biznesowy, konsultant kryzysowy, asesor, facylitator, mentor, współautorka aplikacji i serwisu MójTrener.edu, twórca kart metaforycznych Motivator.
Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie
im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada uprawnienia pedagogiczne do kształcenia w zakresie wiedzy o społeczeństwie i przedsiębiorczości. Podyplomowo wykształcona w zakresie psychologii zarządzania, mediacji i negocjacji oraz zarządzania wartością klienta. Ukończyła Akademię Trenera na WSB w Poznaniu. Certyfikowany coach ICC. Akredytowany konsultant Process Communication Model®, Insights Discovery, Insights Navigator, Discovery Full Circle, Extended DISC oraz TTI Success Insights. Trener zarządzania projektami w metodyce TenStep™.

Zajmowała stanowiska menedżerskie w takich koncernach, jak Auchan Polska, Groupe Andre, SigmaKalon Deco Polska w obszarach zarządzania ludźmi, sprzedaży i obsługi Klienta; w Auchan Polska współuczestniczyła w tworzącym się na rynku polskim procesie zarządzania dużą dystrybucją handlową; w Andre Polska zarządzała 20-osobowym zespołem sprzedaży; w SigmaKalon Deco Polska stworzyła od podstaw nowoczesny i wysoce profesjonalny Dział Obsługi Klienta w strukturach sprzedaży (m. in. zespół ds. telemarketingu, zespół ds. reklamacji, zespół ds. szkoleń, zarządzanie programem lojalnościowym, Badania Satysfakcji Klientów i Mystery Shopping), którym zarządzała z powodzeniem przez 7 lat. Przez 4 lata szkoliła kierownictwo i siły sprzedaży strategicznych Klientów firmy, przedstawicieli handlowych i personel obsługi klienta firmy oraz zbudowała wewnętrzny zespół trenerski na najwyższym poziomie; liderka wielu projektów ogólnofirmowych i wdrożeń biznesowych silnie zorientowanych na doskonalenie jakości i poziomu obsługi Klienta.

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 2004 roku w branży interaktywnej, od 2009 roku związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG.
Od 2010 roku zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Od 2016 roku założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie a także członek zarządu firmy analitycznej Conference Eye. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu oraz trener w Krakowskiej Szkole Restauratorów KSR. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2020 roku doradca zarządu ds. marketingu i sprzedaży firm takich jak Sante, Browar Obywatelski, Tichauer. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University.

Od 2000 roku rozwija swoje doświadczenie handlowe, od 2001 roku jako menadżer zespołów sprzedażowych w branżach IT/elektroniki, odzieżowej, hotelarsko-eventowej 5* i automotive. Ostatnie 12 miesięcy spędził pracując jako product manager w firmie Arpack Polska Sp. z o.o., produkującej opakowania z tworzyw spienialnych, gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie na polski rynek opakowań z nowego surowca – piocelanu. Od 2005 roku rozwija siebie i innych jako trener umiejętności wspierających sprzedaż.

Absolwentka Akademii Trenerów WIFI Austria. Jest certyfikowanym Coachem ICF, Certyfikowanym Coachem zespołowym oraz Action Learning ICF , Certyfikowanym Konsultantem Przywództwa Zintegrowanego ILM72, Certyfikowany Konsultantem MTQ48 oraz MTQPLUS (odporność psychiczna), Mindsonar oraz FRIS, Absolwentka Akademii Analizy Transakcyjnej oraz szkoły NVC w Organizacji. Posiada również certyfikat International Values Consultant by Lambent Coaching oraz diagnosty i trenera Inteligencji Emocjonalnej.

Uczy coachingu i przygotowuje do roli trenera biznesu w akademii grupy SET. Jestem członkiem międzynarodowej organizacji zrzeszającej mówców Toastmasters International, w ramach której, została finalistką Mistrzostw Polski mów Humorystycznych oraz nagrodzono ją tytułami Wicemistrza Polski 2018 w Mowach Improwizowanych i Wicemistrza Polski 2019 w Mowach Inspirujących.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem w Warszawie. Wykładowca na studiach podyplomowych w Szkole Wyższej VIAMODA w Warszawie. Od ponad 17 lat wykonuje zawód trenera biznesu. To rola, w której odnajduje spełnienie swoich zawodowych ambicji. Robi to z pasją i ogromnym zaangażowaniem.

Trenerka biznesu, coach, certyfikowana trenerka FRIS.
Realizowała programy doskonalenia kompetencji liderskich, indywidualne treningi dla dyrektorów z zakresu umiejętności liderskich oraz sesje rozwojowe dla menedżerów i zespołów. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z przywództwem, budowaniem zespołów, wdrażaniem nowych pracowników i motywowaniem.