Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 2004 roku w branży interaktywnej, od 2009 roku związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG.
Od 2010 roku zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Od 2016 roku założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie a także członek zarządu firmy analitycznej Conference Eye. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu oraz trener w Krakowskiej Szkole Restauratorów KSR. Od 2019 roku trener w Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART. Od 2020 roku doradca zarządu ds. marketingu i sprzedaży firm takich jak Sante, Browar Obywatelski, Tichauer. Od 2021 roku wykładowca na uczelni Collegium Humanum – Warsaw Management University.

Wykształcenie: mgr psychologii, Studium Trenerskie, wykładowca Collegium Humanum Szkoła Główna Menedżerska
Doświadczenie praktyczne: Prowadzenie badań potrzeb szkoleniowych, diagnoz, projektowanie i zarządzanie procesami szkoleniowymi od 2015 roku. Od 2017 roku prowadzenie szkoleń z zakresu: zarządzania zespołem, komunikacji z pacjentem, komunikacji z klientem, komunikacji w zespole, współpracy w zespole, asertywności, radzenia sobie ze stresem, budowania odporności psychicznej, zarządzania czasem, rozwoju osobistego.

Prezes Zarządu

Od prawie 15 lat prowadzi warsztaty dla menedżerów oraz specjalistów marketingu, sprzedaży i strategii także w dużych międzynarodowych korporacjach w języku angielskim.

Prezes Zarządu

konsultant, trener, prelegent i publicysta, który definiuje dla swoich klientów rynkowe strategie internetowe. Wykładowca SGH I SWPS, absolwent programu „Profes¬sional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing orazcertyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business”
w Zurychu..