Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.

Jest doświadczonym konsultantem, trenerem i coachem innowacji działającym na styku nauki i biznesu oraz moderatorem metody Design Thinking. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju, wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów i usług, projektowaniu struktur organizacyjnych i wdrażaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji.
Aktywnie wspiera w rozwoju organizacje samorządowe i pozarządowe, firmy oraz instytucje edukacyjne. Prowadzi projekty doradcze i warsztaty z zakresu definiowania strategii, projektowania innowacyjnych produktów i usług, dostosowania struktur organizacyjnych do nowych wyzwań, badania potencjału kadry kierowniczej oraz wdrażania zmian organizacyjnych. Realizuje programy rozwoju kompetencji menedżerskich oraz sesje coachingowe i mentoringowe dla menedżerów, urzędników, naukowców oraz młodych przedsiębiorców.

Jego misja, to wspierać ludzi, by mogli osiągać swoje cele w prostszy sposób.
Specjalizuje się w organizacji szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania w duchu metodologii LEAN.
Absolwent wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania na Politechnice Poznańskiej – kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Certyfikowany Black Belt Lean Six Sigma.

Praktyk sprzedaży, trener, prelegent największych konferencji sprzedażowych w Polsce. Pasja sprzedaży to misja, którą z radością dzieli się z innymi.

Na koncie 25 lat w sprzedaży, 500 zadowolonych klientów i ponad 5000 przeszkolonych sprzedawców.

Prezes Zarządu

Od prawie 15 lat prowadzi warsztaty dla menedżerów oraz specjalistów marketingu, sprzedaży i strategii także w dużych międzynarodowych korporacjach w języku angielskim.