
ARTUR MACIOROWSKI
Ekspert w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Konsultant, trener, prelegent i publicysta, który definiuje dla swoich klientów rynkowe strategie internetowe.
- Wykładowca SGH I SWPS, absolwent programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurychu.
- Od 1998 r. związany wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji.
- Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR.
- Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział już ponad 10.000 uczestników. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz „Digital Strategy” w ramach programu „Professional Diploma in Marketing” brytyjskiego The CharteredInstitute of Marketing.
- Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”.
- Aktualnie Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego “Online Marketing Polska”.