ARTUR MACIOROWSKI
BIO
Konsultant, trener, prelegent i publicysta, który definiuje dla swoich klientów rynkowe strategie internetowe. Wykładowca SGH I SWPS, absolwent programu „Professional Diploma in Marketing” organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing orazcertyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business”
w Zurychu.
Od 1998 r. związany wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym kreując pomysły i wdrążając strategie internetowe. Realizował projekty dla takich firm jak Bank DnB NORD, PKN Orlen, Bank BPH, HP Polska, US Pharmacia, Fortis Bank Polska, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Wydawnictwo INFOR. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział już ponad 10.000 uczestników. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz „Digital Strategy”
w ramach programu „Professional Diploma in Marketing” brytyjskiego The CharteredInstitute of Marketing.
Stały współpracownik miesięcznika „Marketing w Praktyce”. Aktualnie Redaktor Prowadzący jedynego drukowanego tytułu branżowego “Online Marketing Polska”.