STRONA GŁÓWNA / O NAS / PAULA BOREK
DOLORES GREŃ
Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem w marketingu 360 stopni – od agencji reklamowych, przez firmy rodzinne po korporację międzynarodową. Jako konsultant, szkoleniowiec łączy biznes z marketingiem, wdraża praktyczne, efektywne procesy. Dobiera narzędzia, kanały komunikacji, wspiera w budowaniu zespołu marketingowego, budżetów, wyborze podwykonawców (agencje).
W karierze zawodowej od specjalisty do dyrektora marketingu przeszła drogę przez branże B2B, e-commerce, rynki międzynarodowe, spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne, przemysł. Posiada 7-letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach, oraz na swoim koncie ma 2500 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i na doradztwie. Autorka tytułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent i wykładowca.
Obszary szkoleń:
- Strategia marketingowa.
- Budowanie marki i wizerunku firmy.
- Wartości marki – Business Model Canvas, Value Proposition.
- Rebranding i zarządzanie zmianą marki.
- Wskaźniki marketingowe.
- Lejki marketingowe, integrowanie procesów marketingu i sprzedaży.
- Neuromarketing – psychologia reklamy.
- Optymalizacja budżetu marketingowego.
- Komunikacja marketingowa, język marki.
Przykładowe osiągnięcia:
- Dowodzenie projektem międzynarodowym w 5 krajach Europy – budowanie silnego wizerunku marki producenta cukierniczego.
- Po wdrożeniu strategii marketingowej redukcja 4 etatów w marketingowym zespole 20-osobowym w międzynarodowej firmie produkcyjnej bez utraty jakości.
- Optymalizacja budżetu marketingowego o 33% rdr w firmie spożywczej poprzez diagnozę nieprawidłowości i uszczelnienie umów z agencjami.
- Średnia satysfakcji uczestników ze szkoleń w 2023 roku – 4,80/5,0.
Współpracuje m.in. z:
Bizuu – marka premium fashion, sklepami e-commerce, a także klientami B2B.
Wykładowca akademicki programów MBA „Marketing strategiczny” Uniwersytet WSB Merito Wrocław, Warszawa, Uniwersytet Szczeciński.
Certyfikaty i szkolenia:
- Executive MBA Master of Business Administration “Business Trends” Uniwersytet WSB Merito.
- CIM – program marketing strategicznego Charted Institute of Marketing in London.
- Trener Biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.
- Marketing w B2B – studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
- Certyfikat DIMAQ IAB Polska (Digital Marketing Qualification) na poziomie: Professional.
- Certyfikat “Brand Academy” – Orkla, Kopenhaga.
- Szkolenie Francuskiego Instytutu Gospodarczego – Pricing.