STRONA GŁÓWNA / O NAS / PAULA BOREK
JOANNA JANOWICZ
BIO
Doradca i trener biznesu. Ekspert komunikacji inter – i intrapersonalnej. Inspirator mental & soul health w zakresie zdrowia psychicznego. Certyfikowany nauczyciel metody rozwojowej VEDIC ART 1 i 2 stopnia dla biznesu. Rozwija firmy poprzez rezyliencję – umiejętność radzenia sobie z trudnościami i bycie otwartym na nowe możliwości oraz poprzez sztukę i arteterapię. Wykładowca Executive MBA i twórca studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci. Autorka książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” oraz pierwszego w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na dachu stadionu.
Wspiera zarządy i kadrę zarządzającą w rozwoju indywidualnym oraz firmy. Pomaga ludziom w odkrywaniu sensu istnienia, by poszerzać ich obraz tego kim są i kim mogą stać się dla świata.
Wdraża autorskie programy mentoringowe, inspiracyjne i z autoprezentacji pracując m.in. w nurcie: Resilience, Positive Intelligence, Mindfullnes, Artetherapy, Vedic Art.
Jako formę pracy wybiera empatyczną praktykę, która pozwala w naturalny sposób zmienić przekonania i w efekcie postawę oraz skuteczność i sprawczość uczestników.
Prowadzi cykliczne live’y „Rezylientne wtorki“ na FB. Występuje i wprowadza efektywne długofalowe programy m.in. dla OLX, Santander, Solid Security, Arvato, Volkswagen Poznań, Siepomaga, Concordia Polska TUW, Agencje Rozwoju Rynków Regionalnych, Urzędy Marszałkowskie. Jest członkiem Rady Interesariuszy Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu.
Przykładowe osiągnięcia
- Pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne ponad 10 tys. osób m.in. w Polsce, Włoszech, Portugalii, Niemczech, Rumunii, Ukrainie, Japonii, Kazachstanie, Uzbekistanie.
- Nominacja do nagrody Człowieka Roku BRIEF.
- Współtworzenie 2 największych przedsięwzięć sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu, rozwój Stadionu Narodowego, wystąpienie Nicka Vujcica.
- Ponad 500 wystapień dla mediów w Polsce i zagranicą, w tym w dokumencie dla Discovery International i Al Jazeera.
- Wartość marki Stadion Narodowy: 67 mln PLN (raport Sporting Insight)
- Stadion Narodowy otrzymał zaproszenie do ESEG – European Stadium Experts Group
- Ekwiwalent reklamowy w Polsce (komunikacja Euro): 14 mln zł
- Liczba kontaktów z potencjalnymi odbiorcami mediów dla wybranych aktywności w Polsce: 3 mld zł.
W życiu wyznaje 3 wartości, które prowadzą do wewnętrznego spokoju oraz spełnienia i zgodnie z nimi żyje:
Pełnia, Radość życia i Wartość dla świata.
Realizuje misję: Inspirować ludzi do tego, by mieli odwagę być sobą, żyli wykorzystując swoje talenty i działali we flow.
Pracuje w języku polskim, angielskim i włoskim.
Certyfikaty i szkolenia:
- Vedic Art [international certificate of the Kurt Källman method]
- Psychologia społeczna [SWPS]
- Mediacje i negocjacje [Collegium da Vinci]
- Komunikacja i PR [WSB]