STRONA GŁÓWNA  /  O NAS  / PIOTR KOMOROWSKI

PIOTR KOMOROWSKI

portret mężczyzny w ciemnym garniturze

Ekspert z zakresu budowania marki i komunikacji marketingowej

BIO

Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM  w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).

Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy.

Od 7 lat prowadzi szkolenia oraz warsztaty kreatywne z zakresu budowania i komunikacji marki, w których łączy narzędzia design thinking z praktycznymi metodami. Skupia się w nich na wypracowywaniu konkretnych rozwiązań w odpowiedzi na konkretne problemy, zgodnie z zasadą – skuteczne szkolenie powinno przynieść realną zmianę już od następnego dnia.

Pomaga markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek.

Działa jako doradca w obszarach public relations i kształtowania relacji z mediami. Doradza również w zakresie komunikacji konsumenckiej, korporacyjnej, kryzysowej i procesach dialogu społecznego. Pasjonuje się analizą trendów i scenariuszy przyszłości.

Przykładowe osiągnięcia

  • W zeszłym roku jego klienci pojawili się w mediach ponad 100 razy
  • Współautor marki MOMI.
  • Wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu

Współpracuje m.in. z:

Seat, Volkswagen i Inter Motors, Komputronik, Tyskie, Wrigley, Echo Investments, PKO BP, San Leon Energy, Selgros, Collegium Da Vinci w Poznaniu i wielu innych.