STRONA GŁÓWNA / O NAS / PIOTR KOMOROWSKI
PIOTR KOMOROWSKI
BIO
Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy.
Od 7 lat prowadzi szkolenia oraz warsztaty kreatywne z zakresu budowania i komunikacji marki, w których łączy narzędzia design thinking z praktycznymi metodami. Skupia się w nich na wypracowywaniu konkretnych rozwiązań w odpowiedzi na konkretne problemy, zgodnie z zasadą – skuteczne szkolenie powinno przynieść realną zmianę już od następnego dnia.
Pomaga markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek.
Działa jako doradca w obszarach public relations i kształtowania relacji z mediami. Doradza również w zakresie komunikacji konsumenckiej, korporacyjnej, kryzysowej i procesach dialogu społecznego. Pasjonuje się analizą trendów i scenariuszy przyszłości.
Przykładowe osiągnięcia
- W zeszłym roku jego klienci pojawili się w mediach ponad 100 razy
- Współautor marki MOMI.
- Wykładowca Collegium Da Vinci w Poznaniu
Współpracuje m.in. z:
Seat, Volkswagen i Inter Motors, Komputronik, Tyskie, Wrigley, Echo Investments, PKO BP, San Leon Energy, Selgros, Collegium Da Vinci w Poznaniu i wielu innych.