STRONA GŁÓWNA  /  O NAS  / TOMASZ CHOJNACKI

TOMASZ CHOJNACKI

portret mężczyzny w okularach i garniturze

Trener nowoczesnych technik sprzedaży i marketingu, specjalista od mediów społecznościowych. Ekspert w branży Horeca. Doradca zarządu, praktyk i skuteczny handlowiec oraz wykładowca.

BIO

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji.

Od 17 lat w branży interaktywnej, od 12 związany z branżą hotelową i turystyczną. Przez 6 lat zajmował stanowisko dyrektora Działu Sprzedaży w firmie Profitroom, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako dyrektor ds. kluczowych klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 950 obiektów hotelarskich.

W 2016 roku założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się doradztwem, szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Szkoli min. z pozyskiwania klientów, optymalizacji wyszukiwarek internetowych (SEO), marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), marketingu treści. W ostatnich 5 latach zrealizował ponad 250 szkoleń dla blisko 3000 uczestników. Skuteczny audytor hoteli, średnio 11 audytów w roku.

Przykładowe osiągnięcia:

  • Zbudowanie działu sprzedaży i zwiększenie liczby klientów ze 100 do blisko 2000 w firmie Profitroom S.A.
  • Zbudowanie schematu do pozyskiwania leadów dla jednej z czołowych Kancelarii Prawnej w zakresie ochrony Frankowiczów
  • Wygenerowanie sprzedaży poprzez Facebook Ads rzędu 2,5 MLN zł dla jednej z czołowych firm z branży kosmetycznej
  • Obsługa Marketingowa firmy Sante / Doradca Zarządu ds. Sprzedaży i marketingu
  • Wsparcie firmy Mercedes Benz Warszawa w obsłudze Social Media

Współpracuje m.in. z:

Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie SA, Thomas Cook AG, AUTOKLUB POZNAŃSKI „OCTAVIUS, Hotel Aurora, Bukowy Park, Hotel Cesarskie Ogrody, Helan Zakopane, Pałac w Rymaniu, Grupa Tichauer Browar Obywatelski – Nowoczesny.

Certyfikaty i szkolenia:

  • Dyrektor Zarządzający w Hotel Marketing Group (HMG)
  • Wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
  • Wykładowca w Collegium Humanum – Warsaw Management University – Marketing
  • Lean Canvas Metodology
  • Trener Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Turystyki ZART
  • Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych