
Oferta pracy na stanowisko: SALES SPECIALIST.
Miejsce pracy: Poznań / hybrydowo
Rodzaj umowy: Umowa o pracę, 1 etat
Kim jesteśmy?
Jesteśmy zespołem, który robi rzeczy z sensem – dosłownie. SENSE consulting to firma doradcza, która od kilkunastu lat wspiera organizacje – od dużych firm, przez szkoły, po instytucje publiczne – w mądrym, odpowiedzialnym rozwoju. Projektujemy i realizujemy działania w obszarze innowacji, edukacji, rynku pracy i przedsiębiorczości.
Łączymy ekspertyzę z podejściem opartym na współpracy, empatii i uważności na potrzeby ludzi. Dlatego z naszych projektów korzystają nie tylko partnerzy instytucjonalni – ale przede wszystkim ci, dla których te zmiany naprawdę coś znaczą.
Twój zespół:
W Dziale Sprzedaży SENSE consulting opiekujemy kompleksowo procesy szkoleniowo-doradcze. Towarzyszymy klientom od momentu pojawienia się potrzeby i dobrania najlepszych rozwiązań, poprzez opiekę Project Managerek podczas realizacji projektu, aż po follow-up, gdzie zbieramy feedback.
Wraz z Działem Marketingu tworzymy 8-osobowy zespół, który naprawdę lubi ze sobą pracować – jesteśmy zgrani, zaangażowani i mamy duże poczucie sprawczości. Lubimy planować, ale też działać: konkretnie, skutecznie i z energią. Rozwijamy się, dlatego szukamy osoby, która dołączy do nas i poprowadzi z nami kolejne ciekawe projekty.
Co będziesz robić w SENSE consulting?
- Inicjować i utrzymywać trwałe relacje z klientami, w tym wykorzystywać narzędzia marketingowe online (np. LinkedIn) do generowania nowych leadów oraz budowania obecności w sieci.
- Aktywne słuchać klientów, żeby zidentyfikować ich potrzeby szkoleniowe i dopasować odpowiednie rozwiązania oraz współpracować z PMami i trenerami w tym zakresie.
- Przeprowadzać proces sprzedaży od pierwszego kontaktu po finalizację umowy.
- Przygotowywać spersonalizowane oferty oraz prezentacje, które odpowiadają na potrzeby klientów.
- Negocjować z klientami, uzgadniać warunki ofertowe oraz zamykać transakcje uwzględniając cele i potrzeby klienta.
- Współpracować z zespołem w zakresie tworzenia materiałów promocyjnych wspierających sprzedaż i angażujących klientów.
- Efektywne planować i organizować pracę, zarządzać czasem oraz harmonogramami, by obsługiwać wielu klientów jednocześnie.
- Pracować na co dzień z LiveSpace.
Jakich umiejętności potrzebujemy byś sprawdził/a się w tej roli?
- Doświadczenia w sprzedaży usług B2B – od nawiązywania pierwszych kontaktów, poprzez prowadzenie klienta, doradzanie rozwiązań, negocjacje oraz opiekę posprzedażową.
- Umiejętności pracy z CRMem.
- Znajomości narzędzi Microsoft Office.
- Zwinności w działaniu i umiejętnego wyznaczania priorytetów.
- Dobrej organizacji czasu pracy.
- Samodzielnego działania, połączonego z byciem częścią zespołu.
Będzie super, jeśli masz doświadczenie również:
- Sprzedaży usług szkoleniowych i rozwojowych.
- Sprzedaży do małych i średnich przedsiębiorstw.
- Dzieleniu się wiedzą na social media, na przykład LinkedIn i występowaniu w webinarach.
- Współpracy z zespołami, które kompleksowo opiekują klientów na etapie posprzedażowym.
- Sprzedaży usług z obszaru różnorodności czy dostępności.
Nasze narzędzia w codziennej pracy:
- LiveSpace jako CRM.
- MS Teams do codziennej komunikacji.
- MS Office, MS365 już wkrótce.
- Fireflies do transkrypcji rozmów i robienia notatek.
- ChatGPT do codziennej pomocy.
- Agenci AI – dedykowane chatyGPT do konkretnych obszarów związanych z naszą specjalizacją.
Co dajemy od siebie?
- Wynagrodzenie, które składa się z podstawy + premii.
- Elastyczny czas pracy i praca hybrydowa (3 dni z biura po okresie próbnym).
- Biuro w centrum Poznania (ul. Św. Wojciecha).
- Sprzęt do pracy – komputer i telefon służbowy.
- Ciągły feedback.
- Benefity do wyboru (Medicover, Medicover Sport, Szop Kanapka).
- Prywatną opiekę psychologiczną.
- Biuro otwarte dla czworonogich przyjaciół.
- Dołączenie do organizacji o stabilnej sytuacji rynkowej.
- Pracę z największymi markami w Polsce i Wielkopolsce.
- Udział w szkoleniach oraz konferencjach branżowych.
- Jasno zdefiniowane cele i transparentny system wynagradzania.
- Pracę w organizacji, która ma wspólny cel i w której lubimy ze sobą pracować.
- Zwinność działania, pracę z najnowszymi trendami i ekspertami.
Zapraszamy Cię do dołączenia do firmy, która jest pierwszym i najważniejszym partnerem pozyskującym dofinansowania dla ochrony zdrowia, jest w top 5 firm szkoleniowo-doradczych w Polsce podnoszących kompetencje polskiego biznesu, a także jest jedyną organizacją wybraną przez Ministerstwo Polityki i Funduszy Regionalnych do bycia Inkubatorem Innowacji w Megatrendach: kształceniu, edukacji włączającej oraz zrównoważonego rozwoju. Naszą misją jest poprawa sektora zdrowia, biznesu oraz edukacji. Jeśli brzmi to dla Ciebie ciekawie – aplikuj i dołącz do nas!
Jeśli brzmi to dla Ciebie dobrze – czekamy na Twoją aplikację!