ZigaForm version 5.5.1
Scroll to top

Akademia Marketingu

MODUŁ I: ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Autorski program trzech dwudniowych warsztatów, który pomaga rozwijać kompetencje ważne z punktu widzenia satysfakcji z własnego życia zawodowego i prywatnego.

Szkolenia w ramach Akademii Marketingu – Moduł I: ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Efektywność działań marketingowych

Kampanie digitalowe i content w Social Mediach

Google Analytics i Google Ads

01.

SZKOLENIE

Efektywność działań marketingowych

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność planowania i mierzenia akcji marketingowych. Dzięki udziale w nim nauczysz się wnioskować, jakie zyski/straty przyniosły poszczególne – najlepiej wszystkie – akcje marketingowe. Metody pracy obejmują nowatorskie rozwiązanie grywalizacyjne – symulację pozyskiwania leadów, czyli szans sprzedażowych i tranfser wniosków do codziennej pracy.

PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA

  • Definicje i mierniki efektów marketingowych

  • Plany marketingowe

  • Zasady współpracy z agencjami marketingowymi

  • Zasady prowadzenia kampanii marketingowej

  • Zarządzanie leadami sprzedażowymi w praktyce

  • Mierzenie efektów marketingowych

Korzyści z wzięcia udziału w szkoleniu 

Zdobycie wiedzy o efektywności marketingu online i offline

Zrozumienie przebiegu ścieżki zakupowej klienta

Poznanie zasad i modeli rozliczeń marketingu

Zdobycie umiejętności budowania profesjonalnych planów marketingowych

Zdobycie umiejętności mierzenia efektywności działań marketingowych

Zdobycie wiedzy, jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi

02

SZKOLENIE

Kampanie digitalowe i content w Social Mediach

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność realizowania działań marketingowych z użyciem nowoczesnych narzędzi digital. Metoda pracy uwzględnia trening stosowania poznawanych narzędzi i pozwala na szybkie wdrożenie odpowiednich narzędzi do codziennej pracy już dzień po szkoleniu. W jednym z modułów, szkolenie koncentruje się dodatkowo na prowadzeniu akcji marketingowych w mediach społecznościowych.

PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA

  • Podstawy digital

  • Definicje i pojęcia e-marketingu

  • Strategia online i działania taktyczne w e-marketingu

  • Optymalizacja www

  • SEM, E-mailing i newslettery

  • Reklama display, mobile wideo

  • Social media krok po kroku

  • Budowanie treści na FB i Instagramie

  • Język komunikacji

Korzyści z wzięcia udziału w szkoleniu 

Zdobycie wiedzy o narzędziach digital marketingu

Zdobycie umiejętności wykonywania działań marketingowych w wybranych narzędziach nowoczesnego marketingu

Rozwinięcie umiejętności tworzenia treści do publikowania w social mediach

Zdobycie umiejętności sprzedawania poprzez akcje marketingowe online

Zdobycie wiedzy, jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi

Rozwinięcie umiejętności optymalizowania działań w digital marketingu

03

SZKOLENIE

Google Analytics i Google Ads

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność prowadzenia działań marketingowych w narzędziu Google Ads oraz analizowania i wykorzystywania danych zgromadzonych w Google Analytics. Metoda pracy zakłada trening w narzędziach Google, pod okiem prowadzącego eksperta. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą mogli „na żywo” wykonywać pracę na utworzonych w ramach szkolenia kontach Google Ads i Google Analytics.

PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA

  • Jak mierzyć sukces online?

  • Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu w Google Analytics

  • Ustawienia i funkcje systemu dla kampanii Google Ads

  • Konwersje Google Ads vs Google Analytics

  • Optymalizowanie kampanii w oparciu o raporty Google Analytics i Google Ads

Korzyści z wzięcia udziału w szkoleniu 

Zdobycie wiedzy o narzędziach Google Ads i Google Analytics

Zdobycie wiedzy, jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi obsługującymi nas w zakresie Google Ads i Google Analytics

Rozwinięcie umiejętności prowadzenia działań reklamowych w Google Ads

Nabycie umiejętności mierzenia efektywności działań oraz gromadzenia użytecznych w marketingu danych marketingowych dzięki raportom Google Analytics

Rozwinięcie umiejętności optymalizowania działań w Google Analytics i Google Ads

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy!