Scroll to top

DROGA DO WPŁYWOWEGO MARKETINGU

W dzisiejszym świecie dynamicznie rozwijających się narzędzi do kreowania wizerunku firmy na zewnątrz, stosunkowo stare już powiedzenie „Jak cię widzą, tak cię piszą” zyskuje na aktualności i staje się trafnym podsumowaniem PR oraz wszelkich działań marketingowych. Dzisiaj nie wystarczy tylko istnieć w sieci – trzeba się wyróżniać, nadążać za zmianami, reagować. Wiedzieć, kiedy dodać gazu, żeby wyprzedzić konkurencję, a kiedy wrzucić wolniejszy bieg i pozwolić sobie na jazdę z tempomatem, analizując to, co spotyka nas po drodze. Nauczymy Cię, jak sprawnie kierować działaniami marketingowymi, maksymalnie korzystać z dostępnych narzędzi i funkcjonalności, a przede wszystkim – nie dać się zapędzić w żadną ślepą uliczkę i potrafić wybrnąć z każdej niespodziewanej kolizji.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE

Twoja Droga do Marketingu pomoże Ci:

  1. Osiągnąć najważniejszy cel marketingu – wyróżnić się!
  2. Stosować metody kreatywne do komunikacji nowych i starych produktów i usług.
  3. Dywersyfikować kanały komunikacji poszerzając grono odbiorców Twoich produktów i usług.
  4. Budować społeczność klientów, którzy będą wracać po kolejne produkty i usługi.
  5. Wykorzystywać profesjonalne narzędzia do analizy danych marketingowych i wdrażania zmian.
  6. Panować nad sytuacją i chronić długo budowany wizerunek, nawet jeśli przydarzy Wam się niespodziewana sytuacja trudna.

PAKIET 6 SZKOLEŃ

Wyróżnij się na tle konkurencji i wzmocnij swoje umiejętności komunikacyjne i marketingowe, biorąc udział w sześciu szkoleniach:

  1. ZNANI I LUBIANI: Komunikacja marketingowa i reklama.
  2. MARKETING W OGNIU: radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi.
  3. E-COMMERCE: sprzedaż w sieci.
  4. BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI: aktywność w Social Mediach.
  5. OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ W SIECI: Google Ads i Google Analytics.
  6. HISTORIE, KTÓRE SPRZEDAJĄ: storytelling w budowaniu marki.

Rekomendowany czas trwania 1 szkolenia: 16 godzin (2 dni po 8 godzin lub 4 dni po 4 godziny).

DLA KOGO

W Drogę do Marketingu powinieneś wyruszyć, jeśli jesteś:

  1. specjalistą ds. social media lub marketingu, który chciałby poszerzyć zestaw narzędzi przydatnych do pracy w kanałach online oraz zwiększyć efektywność prowadzonych działań i kampanii reklamowych,
  2. specjalistą ds. public relations, który chce budować zaangażowaną społeczność wokół marki oraz dbać o jej wizerunek na zewnątrz,
  3. właścicielem firmy, dla której strona internetowa to główny kanał sprzedaży,
  4. osobą zlecającą działania marketingowe firmom zewnętrznym.

Nasi trenerzy: Monika Bartkowiak, Jakub Kurtycz, Michał Dziekoński, Tomasz Chojnacki, Violetta Gawlik, Magdalena Kędzia, Krystian Zakrzewski, Katarzyna Lewandowska, Anita Goździkowska.

Przykłady firm, dla których realizowaliśmy szkolenie:

  1. Krausfolie
  2. York
  3. Metpol
  4. Fabryka papieru
  5. Galemet

Opinie i rekomendacje: