Ludzki błąd, pomyłka, wpadka czy zwyczajne faux pas – te i inne podobne sytuacje wymagają od nas natychmiastowego i zdecydowanego działania. W gaszeniu pożarów i naprawianiu usterek liczy się nie tylko czas reakcji, ale finalny efekt oraz to jak mocno ma to wpływ na wizerunek Twojej firmy. Sytuacje kryzysowe to nieoderwalny element każdego z biznesów. Sami się o tym przekonaliśmy. Naszym zadaniem jest zadbanie o to to abyś potrafił znaleźć wyjście z każdej, nawet najtrudniejszej wizerunkowo sytuacji.
Biorąc udział w szkoleniu:
- Poznasz rodzaje sytuacji kryzysowych, które potencjalnie mogą wydarzyć się w firmie.
- Nauczysz się w jaki sposób opracować i wdrożyć plan działania w sytuacji kryzysowej.
- Poznasz sposoby i możliwości przeciwdziałania kryzysom.
- Dowiesz się jak profesjonalnie komunikować kryzys w mediach.
- Otrzymasz pakiet narzędzi umożliwiających sprawne wychodzenie z kryzysu.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
MARKETING W OGNIU: radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi | 8 godzin | Moduł 1. Rodzaje sytuacji kryzysowych – poznaj lepiej swojego wroga Moduł 2. Plan działania w sytuacji kryzysowej |
16 godzin | Moduł 3. Profilaktyka antykryzysowa – jak nie dać się zaskoczyć trudnymi sytuacjami Moduł 5. Komunikacja kryzysu w mediach |