Bezpłatny webinar [LIVE]:
"Wszystko co warto wiedzieć o kredycie ekologicznym.
Zielona transformacja, oszczędności, dofinansowanie i rady praktyczne."
Jesteś przedsiębiorcą, który pragnie nie tylko osiągać sukcesy biznesowe, ale również działać na rzecz ochrony środowiska? Dołącz do naszego webinaru partnerskiego, który pomoże Ci zrozumieć, jak kredyt ekologiczny może być kluczowym narzędziem w Twoim dążeniu do zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa.
Kiedy? 16 MAJA 2024 R. | 10:00
Gdzie? ON-LINE
Podczas tego wydarzenia dowiesz się:
Jak działa kredyt ekologiczny? – Zrozumiesz, jakie korzyści niesie ze sobą wybór kredytu ekologicznego dla Twojej firmy i dla środowiska oraz dlaczego firmy takie jak Twoja powinny myśleć już dziś o wdrożeniu rozwiązań z obszaru zielonej gospodarki.
Jakie koszty możesz sfinansować oraz jakie warunki musisz spełniać – Poznasz mechanizm działania kredytu ekologicznego i dowiesz się jak dzięki tej dotacji możesz wygenerować oszczędności energetyczne na poziomie 30% + w swojej firmie na lata!
Jaka jest rola sektora bankowego w udzielaniu dotacji z kredytu ekologicznego – Dowiesz się, jak banki angażują się w wsparcie ekoinicjatyw dla firm oraz jakie kryteria musisz spełniać, aby otrzymać promesę bankową i móc aplikować o środki.
- Jak prawidłowo zaplanować inwestycję, aby miała ona realny wpływ na Twój biznes – Dowiesz się jak zwiększyć swoje szanse na pozytywną decyzję o udzieleniu dotacji. Pokażemy Ci jak wygląda proces kredytowy krok po kroku oraz jak wygląda proces po uzyskaniu dofinansowania.
- Dlaczego to dobry czas na dotacje? – Pokażemy Ci jak z kredytem ekologicznym możesz pozyskać nawet 80% dofinansowania, a co ważne w konkursie mogą brać udział również duże przedsiębiorstwa zatrudniające do 3 000 pracowników.
Przykłady udanych projektów w biznesie – Usłyszysz konkretne przykłady projektów biznesowych, które dzięki kredytowi ekologicznemu przyniosły korzyści zarówno środowisku, jak i ich właścicielom.
Sesja Q&A – To czas na Twoje pytania, a nasi eksperci będą do Waszej dyspozycji.
Gośćmi spotkania będą:
Adam Nowak
Menedżer zespołu dotacji unijnych w SENSE consulting sp. z o. o.
Związany z Funduszami Europejskimi od 2014 roku, a od 8 lat zawodowo zajmuje się opracowywaniem projektów współfinansowanych ze środków unijnych i krajowych dla organizacji, w tym przedsiębiorstw, jednostek samorządu terytorialnego czy podmiotów leczniczych.
Specjalizuje się w projektach inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, z zakresu tworzenia nowych produktów i usług oraz wspierających proces internacjonalizacji.
Dla klientów pozyskał dotychczas prawie 300 mln zł dofinansowania. W swoim portfolio posiada ponad setkę projektów, w tym opracowane wnioski, biznesplany i studia wykonalności.
Laura Kloch
Ekspertka Centrum Kompetencji Funduszy Europejskich w Banku Millennium
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z firmami sektora prywatnego i publicznego oraz współpracy z uczelniami wyższymi i funduszami inwestycyjnymi. Doświadczenie zdobywała w firmach konsultingowych i centrach badawczo-rozwojowych. W roli Project Managera realizowała projekty inwestycyjne począwszy od opracowania koncepcji, poprzez pozyskanie dotacji do wdrożenia produktów i procesów.
dr Maciej Ciołek
Dyrektor Finansowy / Dyrektor ds. projektów unijnych w MyCFO
Doktor ekonomii, członek Chartered Institute of Management Accountants (certyfikat poziom Strategic – ukończony z wyróżnieniem).
W latach 2004-2023 zrealizował niezliczoną ilość projektów w zakresie pozyskania oraz ustrukturyzowania finansowania. Specjalista w
zakresie pozyskiwania dotacji unijnych. Dziesiątki zrealizowanych projektów ze skutecznością powyżej 90%. Brał udział w licznych
procesach fuzji i przejęć (M&A) w charakterze lidera projektu. Doświadczenie nabierał w Londyńskim oddziale Boston Consulting Group.
W latach 2015-2024 wykładowca akademicki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W latach 2007-2015 wykładowca akademicki
Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Spotkanie poprowadzi:
Magdalena Kaczmarek
Menedżer projektów marketingowych w SENSE consulting sp. z o. o.
Od 2011 roku sukcesywnie wspiera firmy w działaniach marketingowych i evenowych. Praca jest jej pasją. Lubi rozwijać nowe kompetencje i wpierać zespoły w jak najefektywniejszym wykorzystaniu możliwości. Praca z ludźmi, nawiązywanie nowych relacji biznesowych i partnerskich oraz budowanie długofalowych relacji uważa za ważny aspekt codziennej pracy. W SENSE consulting odpowiada za działania marketingowe i PR, skutecznie prowadząc liczne projekty.
Z wykształcenia dziennikarz, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz rocznej szkoły aktorskiej.
Nie przegap tej szansy na poszerzenie swojej wiedzy i zainspiruj się do działania na rzecz zrównoważonego rozwoju Twojego przedsiębiorstwa!
Bądźcie z nami już 16 maja 2024 r. o godzinie 10:00!
Skontaktuj się z nami
Marta Stężycka
Kierownik zespołu sprzedaży
Julia Ratajewska
Starsza specjalistka ds. Relacji z klientem biznesowym i partnerami
Marta Stężycka
Kierownik zespołu sprzedaży
Julia Ratajewska
Starsza specjalistka ds. Relacji z klientem biznesowym i partnerami