Korzystasz z dostępnych narzędzi reklamowych, ale nie widzisz mierzalnych efektów działań? Konwersja nie jest taka, o jakiej byś marzył, a zwroty z inwestycji – no właśnie, co z nimi? Tak samo jak wyposażenie „Malucha” w benzynowy silnik 2.0 nie sprawi, że nagle stanie się królem szos, tak samo ciągłe inwestowanie środków nie będzie wystarczające aby sprawnie i skutecznie optymalizować działania Twojej firmy w sieci.
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Nauczysz się analizować efektywność prowadzonych działań reklamowych.
- Dowiesz się, które kanały reklamowe przynoszą Ci największy zwrot z inwestycji oraz w jaki sposób dotrzeć do swoich klientów w sieci.
- Poznasz zasady działania Google Analytics oraz możliwości jego wykorzystania pod kątem Twojej marki.
- Nauczysz się odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe.
- Poznasz pełne możliwości systemu Ads wraz z jego interfejsem.
RAMOWY PROGRAM
TYTUŁ | WERSJA | ZAGADNIENIA PROGRAMOWE |
---|---|---|
OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ W SIECI: Google Ads i Google Analytics | 8 godzin | Moduł 1. Wprowadzenie do Google Ads i Google Analytics Moduł 2. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Adwords Moduł 3. Google Analytics od podstaw |
16 godzin | Moduł 3. Wykorzystanie Google Analytics w pracy z Ads Moduł 4. Licytacja i ranking reklam w Google Moduł 5. Planowanie i kontrolowanie budżetu kampanii |