AKADEMIA MARKETINGU
Unikatowy program najlepszych ekspertów w kraju
CZYM JEST AKADEMIA MARKETINGU?
Akademia Marketingu to unikatowe rozwiązanie budowane przez jednych z najlepszych w kraju ekspertów w zakresie marketingu z profesorem Jackiem Kallem na czele. Tworzą ją ogólnopolscy eksperci e-marketingu, Google, Facebooka.
Każda Akademia jest szyta pod potrzeby Klienta – uwzględnia możliwości lokalnego marketingu, dostępnego budżetu oraz jego branżowej oraz organizacyjnej specyfiki.

UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU POMOŻE CI:
CZEGO UCZYMY W AKADEMII MARKETINGU?
Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.
ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
MODUŁ I: ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Efektywność działań marketingowych
Szkolenie pozwala nabyć umiejętność planowania i mierzenia akcji marketingowych. Dzięki udziale w nim nauczysz się wnioskować, jakie zyski/straty przyniosły poszczególne – najlepiej wszystkie – akcje marketingowe. Metody pracy obejmują nowatorskie rozwiązanie grywalizacyjne – symulację pozyskiwania leadów, czyli szans sprzedażowych i tranfser wniosków do codziennej pracy.
Ramowy program szkolenia
- Definicje i mierniki efektów marketingowych
- Plany marketingowe. W jaki sposób zbudować profesjonalne plany marketingowe?
- Współpraca z agencjami. Jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi?
- Zasady prowadzenia kampanii marketingowej
- Zarządzanie leadami sprzedażowymi w praktyce
- Mierzenie efektów marketingowych. Za pomocą jakich narzędzi dokonać pomiaru efektywności zrealizowanych działań marketingowych?
Kampanie digitalowe i content w Social Mediach
Szkolenie pozwala nabyć umiejętność realizowania działań marketingowych z użyciem nowoczesnych narzędzi digital. Metoda pracy uwzględnia trening stosowania poznawanych narzędzi i pozwala na szybkie wdrożenie odpowiednich narzędzi do codziennej pracy już dzień po szkoleniu. W jednym z modułów, szkolenie koncentruje się dodatkowo na prowadzeniu akcji marketingowych w mediach społecznościowych.
Ramowy program szkolenia:
- Podstawy digital
- Definicje i pojęcia e-marketingu
- Strategia online i działania taktyczne w e-marketingu
- Optymalizacja www. Jak stać się bardziej widocznym w Google?
- SEM, E-mailing i newslettery
- Reklama display, mobile wideo
- Social media krok po kroku.
- Siła słowa. Jak tworzyć angażujące treści na FB i Instagramie?
- Język komunikacji. Dopasowanie treści do typów odbiorców.
Google Analytics i Google Ads
Szkolenie pozwala nabyć umiejętność prowadzenia działań marketingowych w narzędziu Google Ads oraz analizowania i wykorzystywania danych zgromadzonych w Google Analytics. Metoda pracy zakłada trening w narzędziach Google, pod okiem prowadzącego eksperta. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą mogli „na żywo” wykonywać pracę na utworzonych w ramach szkolenia kontach Google Ads i Google Analytics.
Ramowy program szkolenia:
- Jak mierzyć sukces online?
- Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu w Google Analytics
- Ustawienia i funkcje systemu dla kampanii Google Ads
- Konwersje Google Ads vs Google Analytics
- Optymalizowanie kampanii w oparciu o raporty Google Analytics i Google Ads.
MODUŁ II: STRATEG MARKETINGU
Program modułu „Strateg marketingu”, jest kolejnym poziomem rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników względem programu z modułu I „Analityk działań marketingowych”. Rekomenduje się organizację drugiego poziomu Akademii Marketingu po minimum 3, a maksymalnie 6 miesiącach od ukończenia pierwszego poziomu. Szkolenia w poziomie II służą rozwojowi kompetencji uczestników na miarę ekspertów w dziedzinie marketingu.
Analityka rynkowa i strategia lokalna na tle działań konkurencji
Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności analizy rynku i w oparciu o nią budowania strategii. Podczas treningu poznawanych metod uczestnicy pracują na case studies swojej firmy, wypracowując gotowe do wdrożenia analizy i elementy strategii marketingowej.
Ramowy program szkolenia
- Customer journey dla różnych grup klientów.
- System informacyjny oceny potencjału rynkowego.
- Zarządzanie doświadczeniami klientów – integrowanie działań marketingowych i sprzedażowych.
- Przegląd metod badania lokalnej konkurencji.
- Budowa lokalnej strategii.
Zaawansowane narzędzia digital i pozyskiwanie leadów
Szkolenie pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności digital marketingu. Uwzględnia trening wybranych narzędzi oraz budowanie strategii marketingu online. Spotkanie jest okazją do rewizji dotychczasowych działań i zaplanowania niezbędnych optymalizacji. W jednym z modułów w szczególności koncentruje się na concent marketingu na YouTube.
Ramowy program szkolenia
- Sztuka generowania leadów (szans) od A do Z.
- Budowanie strategii pozyskiwania leadów przy określonym budżecie.
- Zaawansowane narzędzia social media managera.
- Zaawansowane narzędzia content marketera i web-writera.
- Zaawansowane narzędzia web managera i analityka digitalowego.
- Social media i content marketing na YouTube.
Trendy konsumenckie 2.0 oraz customer insights i ich wykorzystanie
Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności pogłębionej pracy z consumer insights. Integruje dotychczasową wiedzę o klientach i efektywnych działaniach marketingowych z trendami w marketingu. Szkolenie uczy przewidywać reakcje/potrzeby klientów i kreatywnie projektować skuteczne działania marketingowe.
Ramowy program szkolenia
- Mikrotrendy i ich wpływ na customer insights.
- Consumer insights – metody zdobywania pogłębionych informacji o potrzebach klientów.
- Wykorzystanie wiedzy o insightach klientów – kreowanie i aplikacja rozwiązań.
- Marketing aftersales w cyklu życia klienta.
- Out of the box – sesja kreatywna: nowe koncepcje tworzenia metod konkurowania na rynkach lokalnych.
STRATEG MARKETINGU
KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ MARKETINGU?
CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?
SIŁĄ AKADEMII SĄ NASI TRENERZY
Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.
METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU?
- Uczymy osiągania synergii pomiędzy działaniami sprzedażowymi i marketingowymi.
- Wspólnie tworzymy i uczymy się korzystania z użytecznych narzędzi planowania i oceny efektywności działań marketingowych.
- Budujemy świadomość i rozumienie marketingu jako obszaru podporządkowanego efektywnej sprzedaży.
- Pozwalamy uczestnikom projektować działania marketingowe konsultowane z najlepszymi specjalistami w kraju.
- Zachęcamy do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami Akademii.
- Inspirujemy do wdrażania zmian, nowych narzędzi i pomiaru efektywności prowadzonych działań.
ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE
Akademia Marketingu w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!
Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.
Dofinansowania
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
Newsletter
Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Marta Stężycka
Kierownik zespołu sprzedaży

Matylda Sochacka-Kozielczyk
Specjalistka ds. relacji z Klientem Biznesowym