AKADEMIA MARKETINGU

Unikatowy program najlepszych ekspertów w kraju

CZYM JEST AKADEMIA MARKETINGU?

Akademia Marketingu to unikatowe rozwiązanie budowane przez jednych z najlepszych w kraju ekspertów w zakresie marketingu z profesorem Jackiem Kallem na czele. Tworzą ją ogólnopolscy eksperci e-marketingu, Google, Facebooka.

Akademia Marketingu jest kompleksowym programem, podczas którego specjaliści przekazują wiedzę z zakresu możliwości wykorzystania dostępnych narzędzi, tj. Google Analytics, Google Ads. Podczas szkoleń i kursów poruszamy wiele zagadnień, które pracownicy wykorzystują w swojej codziennej pracy. Przekazujemy praktyczną wiedzę, dzięki której uczestnicy podnoszą efektywność podejmowanych działań marketingowych. Uczymy, jak gromadzić informacje oraz je analizować, a na ich podstawie planować, wdrażać i oceniać skuteczność pracy. Podpowiadamy, jak uzyskiwać wiarygodne informacje bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Akademia Marketingu to inwestycja w rozwój kompetencji pracowników i sukces organizacji.

Każda Akademia jest szyta pod potrzeby Klienta – uwzględnia możliwości lokalnego marketingu, dostępnego budżetu oraz jego branżowej oraz organizacyjnej specyfiki.

dwie kobiety i mężczyzna rozmawiają w sali przy przeszklonym oknie

UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU POMOŻE CI:

Mądrze zaplanować marketing w Twojej firmie, przez co będziesz mógł skutecznie go mierzyć
Dobrać odpowiednie narzędzia do prowadzenia działań marketingowych online oraz offline
Skorygować ewentualne błędy w dotychczasowych działaniach pod okiem ekspertów - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem
Wypracować gotowe rozwiązania marketingowe (kreacje kampanii i kluczowe założenia) do wdrożenia w praktyce

CZEGO UCZYMY W AKADEMII MARKETINGU?

Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Dokładnie ustalimy, jakiej wiedzy brakuje, a które umiejętności warto poszerzyć. Wspólnie ustalimy, kto powinien wziąć udział w szkoleniu Google Analytics, kursie Google Ads, nauczyć się redagować newslettery lub przygotowywać kampanie w social mediach. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.

Akademia Marketingu to program, podczas którego uczymy gdzie szukać danych i jak je interpretować, a następnie wykorzystać w podejmowanych działaniach. Dzięki temu pracownicy uzyskają dokładne dane, a na ich podstawie będą podejmować właściwe decyzje marketingowe. Na ich podstawie zespół zaplanuje strategię, po czym krok po kroku będzie ją realizował. Co więcej, osoba zarządzająca lub właściciel nauczy się oceniać, czy wdrożone działania są właściwe.

W Akademii Marketingu przedstawiamy wiedzę teoretyczną i uczymy wykorzystania jej w praktyce. Jako przykład może posłużyć szkolenie Google Ads i Google Analytics, podczas którego uczestnicy poznają możliwości i ograniczenia, jakie dają te narzędzia. Ponadto nauczą się pracować z nimi w czasie rzeczywistym, pod okiem doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów. Podzielą się oni przydatnymi wskazówkami, dzięki którym wydajność i skuteczność pracy zespołu dodatkowo wzrośnie. Dzięki temu uczestnicy dowiedzą się, jak poszerzać grono odbiorców i spełniać oczekiwania użytkowników.

  ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH  

MODUŁ I: ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Pierwszy poziom Akademii Marketingu został podzielony na 3 filary. Podczas realizacji programu uczestnicy dowiedzą się, jak korzystać z nowoczesnych narzędzi i analizować dane, aby móc prowadzić skuteczne działania marketingowe. Plan zakłada m.in. szkolenie Google Analytics i kurs Google Ads, naukę tworzenia treści w social mediach, czy przygotowywania strategii działania. Osoby biorące udział w Akademii, nauczą się nie tylko wykorzystywać dostępne narzędzia, ale także rzetelnie oceniać skuteczność wdrożonych działań.

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność planowania i mierzenia akcji marketingowych. Dzięki udziale w nim nauczysz się wnioskować, jakie zyski/straty przyniosły poszczególne – najlepiej wszystkie – akcje marketingowe. Metody pracy obejmują nowatorskie rozwiązanie grywalizacyjne – symulację pozyskiwania leadów, czyli szans sprzedażowych i tranfser wniosków do codziennej pracy.

Ramowy program szkolenia

  • Definicje i mierniki efektów marketingowych
  • Plany marketingowe. W jaki sposób zbudować profesjonalne plany marketingowe?
  • Współpraca z agencjami. Jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi?
  • Zasady prowadzenia kampanii marketingowej
  • Zarządzanie leadami sprzedażowymi w praktyce
  • Mierzenie efektów marketingowych. Za pomocą jakich narzędzi dokonać pomiaru efektywności zrealizowanych działań marketingowych?

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność realizowania działań marketingowych z użyciem nowoczesnych narzędzi digital. Metoda pracy uwzględnia trening stosowania poznawanych narzędzi i pozwala na szybkie wdrożenie odpowiednich narzędzi do codziennej pracy już dzień po szkoleniu. W jednym z modułów, szkolenie koncentruje się dodatkowo na prowadzeniu akcji marketingowych w mediach społecznościowych.

Ramowy program szkolenia:

  • Podstawy digital
  • Definicje i pojęcia e-marketingu
  • Strategia online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Optymalizacja www. Jak stać się bardziej widocznym w Google?
  • SEM, E-mailing i newslettery
  • Reklama display, mobile wideo
  • Social media krok po kroku.
  • Siła słowa. Jak tworzyć angażujące treści na FB i Instagramie?
  • Język komunikacji. Dopasowanie treści do typów odbiorców.

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność prowadzenia działań marketingowych w narzędziu Google Ads oraz analizowania i wykorzystywania danych zgromadzonych w Google Analytics. Metoda pracy zakłada trening w narzędziach Google, pod okiem prowadzącego eksperta. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą mogli „na żywo” wykonywać pracę na utworzonych w ramach szkolenia kontach Google Ads i Google Analytics.

Ramowy program szkolenia:

  • Jak mierzyć sukces online?
  • Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu w Google Analytics
  • Ustawienia i funkcje systemu dla kampanii Google Ads
  • Konwersje Google Ads vs Google Analytics
  • Optymalizowanie kampanii w oparciu o raporty Google Analytics i Google Ads.

MODUŁ II: STRATEG MARKETINGU

Program modułu „Strateg marketingu”, jest kolejnym poziomem rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników względem programu z modułu I „Analityk działań marketingowych”. Rekomenduje się organizację drugiego poziomu Akademii Marketingu po minimum 3, a maksymalnie 6 miesiącach od ukończenia pierwszego poziomu. Szkolenia w poziomie II służą rozwojowi kompetencji uczestników na miarę ekspertów w dziedzinie marketingu.

Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności analizy rynku i w oparciu o nią budowania strategii. Podczas treningu poznawanych metod uczestnicy pracują na case studies swojej firmy, wypracowując gotowe do wdrożenia analizy i elementy strategii marketingowej.

Ramowy program szkolenia

  • Customer journey dla różnych grup klientów.
  • System informacyjny oceny potencjału rynkowego.
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów – integrowanie działań marketingowych i sprzedażowych.
  • Przegląd metod badania lokalnej konkurencji.
  • Budowa lokalnej strategii.

Szkolenie pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności digital marketingu. Uwzględnia trening wybranych narzędzi oraz budowanie strategii marketingu online. Spotkanie jest okazją do rewizji dotychczasowych działań i zaplanowania niezbędnych optymalizacji. W jednym z modułów w szczególności koncentruje się na concent marketingu na YouTube.

Ramowy program szkolenia

  • Sztuka generowania leadów (szans) od A do Z.
  • Budowanie strategii pozyskiwania leadów przy określonym budżecie.
  • Zaawansowane narzędzia social media managera.
  • Zaawansowane narzędzia content marketera i web-writera.
  • Zaawansowane narzędzia web managera i analityka digitalowego.
  • Social media i content marketing na YouTube.

Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności pogłębionej pracy z consumer insights. Integruje dotychczasową wiedzę o klientach i efektywnych działaniach marketingowych z trendami w marketingu. Szkolenie uczy przewidywać reakcje/potrzeby klientów i kreatywnie projektować skuteczne działania marketingowe.

Ramowy program szkolenia

  • Mikrotrendy i ich wpływ na customer insights.
  • Consumer insights – metody zdobywania pogłębionych informacji o potrzebach klientów.
  • Wykorzystanie wiedzy o insightach klientów – kreowanie i aplikacja rozwiązań.
  • Marketing aftersales w cyklu życia klienta.
  • Out of the box – sesja kreatywna: nowe koncepcje tworzenia metod konkurowania na rynkach lokalnych.

STRATEG MARKETINGU

KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ MARKETINGU?

 Akademia Marketingu dedykowana jest dla zespołów specjalistów zajmujących się marketingiem. Niezależnie od stażu i doświadczenia (od osób przygotowujących się do roli i początkujących w marketingu, po mniej i bardziej doświadczonych specjalistów) każdy, kto ma za zadanie promować usługi lub produkty swojej firmy, znajdzie w Akademii szansę na rozwój swoich kompetencji.
 

Akademia Marketingu to szkolenie dla każdego, kto chce się rozwijać i poszerzać własną wiedzę. Mając świadomość, jakie możliwości dają narzędzia, takie jak Google Ads, czy Google Analytics, będziesz mógł działać efektywniej, osiągać sukcesy oraz czerpać satysfakcję z własnej pracy.

AKADEMIA MARKETINGU - CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?

Od 2008 roku szkolimy biznes: duże, średnie i małe przedsiębiorstwa
Nasi eksperci to trenerzy, a równocześnie praktycy biznesu, znający specyfikę Waszej branży
Każdą Akademię rozpoczynamy od DIAGNOZY potrzeb i kończymy FOLLOW UP pomagającym wdrożyć efekty szkoleniowe

SIŁĄ AKADEMII MARKETINGU SĄ NASI TRENERZY

Od 2008 roku budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.

portret mężczyzny w garniturze i okularach

Michał Dziekoński

portret mężczyzny w czarnej koszuli

Krzysztof Marzec

mężczyzna w garniturze siedzi na kanapie

Artur Maciorowski

Paula Borek

METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI

Przygotowujemy komunikację projektu dbając o wizerunek pracodawcy i o to, by zespół objęty wsparciem czuł się wyjątkowo
Spotykamy się na KICK OFFIE przed rozpoczęciem warsztatów, by powiedzieć co będzie się działo, jak będziemy pracować, PO CO ten projekt i jakich efektów możecie się spodziewać
Pomiędzy warsztatami, dajemy ZADANIA utrwalające wiedzę i pozwalające ćwiczyć umiejętności
Po zakończonej Akademii organizujemy FOLLOW UP będący podsumowaniem wspólnej pracy… i przekazujemy UPOMINKI przypominające Wam najfajniejsze chwile Akademii

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU?

ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE NA AKADEMIĘ MARKETINGU

Akademia Marketingu w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!

Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.

4 DNI SZKOLENIOWE

24 GODZINY

2 BLOKI TEMATYCZNE

12 OSÓB

Dofinansowania
1 MODUŁ
25 000,00 ZŁ
1 OSOBA
520,00 ZŁ

Umów się na na bezpłatną konsultację już dziś!

NASI WYBRANI KLIENCI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI