AKADEMIA MARKETINGU

Unikatowy program najlepszych ekspertów w kraju

CZYM JEST AKADEMIA MARKETINGU?

Akademia Marketingu to unikatowe rozwiązanie budowane przez jednych z najlepszych w kraju ekspertów w zakresie marketingu z profesorem Jackiem Kallem na czele. Tworzą ją ogólnopolscy eksperci e-marketingu, Googla, Facebooka.

Każda Akademia jest szyta pod potrzeby Klienta – uwzględnia możliwości lokalnego marketingu, dostępnego budżetu oraz jego branżowej oraz organizacyjnej specyfiki.

Skontaktuj się z nami

 

Wyślij

UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGUPOMOŻE CI:

Mądrze zaplanować marketing w Twojej firmie, przez co będziesz mógł skutecznie go mierzyć
Dobrać odpowiednie narzędzia do prowadzenia działań marketingowych online oraz offline
Skorygować ewentualne błędy w dotychczasowych działaniach pod okiem ekspertów - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem
Wypracować gotowe rozwiązania marketingowe (kreacje kampanii i kluczowe założenia) do wdrożenia w praktyce

CZEGO UCZYMY W AKADEMII MARKETINGU?

Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.

  ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH  

MODUŁ I: ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność planowania i mierzenia akcji marketingowych. Dzięki udziale w nim nauczysz się wnioskować, jakie zyski/straty przyniosły poszczególne – najlepiej wszystkie – akcje marketingowe. Metody pracy obejmują nowatorskie rozwiązanie grywalizacyjne – symulację pozyskiwania leadów, czyli szans sprzedażowych i tranfser wniosków do codziennej pracy.

Ramowy program szkolenia

  • Definicje i mierniki efektów marketingowych
  • Plany marketingowe. W jaki sposób zbudować profesjonalne plany marketingowe?
  • Współpraca z agencjami. Jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi?
  • Zasady prowadzenia kampanii marketingowej
  • Zarządzanie leadami sprzedażowymi w praktyce
  • Mierzenie efektów marketingowych. Za pomocą jakich narzędzi dokonać pomiaru efektywności zrealizowanych działań marketingowych?

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność realizowania działań marketingowych z użyciem nowoczesnych narzędzi digital. Metoda pracy uwzględnia trening stosowania poznawanych narzędzi i pozwala na szybkie wdrożenie odpowiednich narzędzi do codziennej pracy już dzień po szkoleniu. W jednym z modułów, szkolenie koncentruje się dodatkowo na prowadzeniu akcji marketingowych w mediach społecznościowych.

Ramowy program szkolenia:

  • Podstawy digital
  • Definicje i pojęcia e-marketingu
  • Strategia online i działania taktyczne w e-marketingu
  • Optymalizacja www. Jak stać się bardziej widocznym w Google?
  • SEM, E-mailing i newslettery
  • Reklama display, mobile wideo
  • Social media krok po kroku.
  • Siła słowa. Jak tworzyć angażujące treści na FB i Instagramie?
  • Język komunikacji. Dopasowanie treści do typów odbiorców.

Szkolenie pozwala nabyć umiejętność prowadzenia działań marketingowych w narzędziu Google Ads oraz analizowania i wykorzystywania danych zgromadzonych w Google Analytics. Metoda pracy zakłada trening w narzędziach Google, pod okiem prowadzącego eksperta. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą mogli „na żywo” wykonywać pracę na utworzonych w ramach szkolenia kontach Google Ads i Google Analytics.

Ramowy program szkolenia:

  • Jak mierzyć sukces online?
  • Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu w Google Analytics
  • Ustawienia i funkcje systemu dla kampanii Google Ads
  • Konwersje Google Ads vs Google Analytics
  • Optymalizowanie kampanii w oparciu o raporty Google Analytics i Google Ads.

MODUŁ II: STRATEG MARKETINGU

Program modułu „Strateg marketingu”, jest kolejnym poziomem rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników względem programu z modułu I „Analityk działań marketingowych”. Rekomenduje się organizację drugiego poziomu Akademii Marketingu po minimum 3, a maksymalnie 6 miesiącach od ukończenia pierwszego poziomu. Szkolenia w poziomie II służą rozwojowi kompetencji uczestników na miarę ekspertów w dziedzinie marketingu.

Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności analizy rynku i w oparciu o nią budowania strategii. Podczas treningu poznawanych metod uczestnicy pracują na case studies swojej firmy, wypracowując gotowe do wdrożenia analizy i elementy strategii marketingowej.

Ramowy program szkolenia

  • Customer journey dla różnych grup klientów.
  • System informacyjny oceny potencjału rynkowego.
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów – integrowanie działań marketingowych i sprzedażowych.
  • Przegląd metod badania lokalnej konkurencji.
  • Budowa lokalnej strategii.

Szkolenie pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności digital marketingu. Uwzględnia trening wybranych narzędzi oraz budowanie strategii marketingu online. Spotkanie jest okazją do rewizji dotychczasowych działań i zaplanowania niezbędnych optymalizacji. W jednym z modułów w szczególności koncentruje się na concent marketingu na YouTube.

Ramowy program szkolenia

  • Sztuka generowania leadów (szans) od A do Z.
  • Budowanie strategii pozyskiwania leadów przy określonym budżecie.
  • Zaawansowane narzędzia social media managera.
  • Zaawansowane narzędzia content marketera i web-writera.
  • Zaawansowane narzędzia web managera i analityka digitalowego.
  • Social media i content marketing na YouTube.

Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności pogłębionej pracy z consumer insights. Integruje dotychczasową wiedzę o klientach i efektywnych działaniach marketingowych z trendami w marketingu. Szkolenie uczy przewidywać reakcje/potrzeby klientów i kreatywnie projektować skuteczne działania marketingowe.

Ramowy program szkolenia

  • Mikrotrendy i ich wpływ na customer insights.
  • Consumer insights – metody zdobywania pogłębionych informacji o potrzebach klientów.
  • Wykorzystanie wiedzy o insightach klientów – kreowanie i aplikacja rozwiązań.
  • Marketing aftersales w cyklu życia klienta.
  • Out of the box – sesja kreatywna: nowe koncepcje tworzenia metod konkurowania na rynkach lokalnych.

  STRATEG MARKETINGU  

KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ MARKETINGU?

Akademia Marketingu dedykowana jest dla zespołów specjalistów zajmujących się marketingiem. Niezależnie od stażu i doświadczenia (od osób przygotowujących się do roli i początkujących w marketingu, po mniej i bardziej doświadczonych specjalistów) każdy, kto ma za zadnie promować usługi lub produkty swojej firmy, znajdzie w Akademii szansę na rozwój swoich kompetencji.

CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?

Od 14 lat szkolimy biznes: duże, średnie i małe przedsiębiorstwa
Nasi eksperci to trenerzy, a równocześnie praktycy biznesu, znający specyfikę Waszej branży
Każdą Akademię rozpoczynamy od DIAGNOZY potrzeb i kończymy FOLLOW UP pomagającym wdrożyć efekty szkoleniowe

SIŁĄ AKADEMII SĄ NASI TRENERZY

Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.

Michał Dziekoński

Krzysztof Marzec

Artur Maciorowski

Paula Borek

METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI

Przygotowujemy komunikację projektu dbając o wizerunek pracodawcy i o to, by zespół objęty wsparciem czuł się wyjątkowo
Spotykamy się na KICK OFFIE przed rozpoczęciem warsztatów, by powiedzieć co będzie się działo, jak będziemy pracować, PO CO ten projekt i jakich efektów możecie się spodziewać
Pomiędzy warsztatami, dajemy ZADANIA utrwalające wiedzę i pozwalające ćwiczyć umiejętności
Po zakończonej Akademii organizujemy FOLLOW UP będący podsumowaniem wspólnej pracy… i przekazujemy UPOMINKI przypominające Wam najfajniejsze chwile Akademii

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU?

ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE

Akademia Marketingu w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!

Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.

4 DNI SZKOLENIOWE

24 GODZINY

2 BLOKI TEMATYCZNE

12 OSÓB

Dofinansowania
1 MODUŁ
25 000,00 ZŁ
1 OSOBA
520,00 ZŁ
1 OSOBA
520,00 ZŁ

Umów się na na bezpłatną konsultację już dziś!

Obserwuj nas

NASI WYBRANI KLIENCI

NASI WYBRANI KLIENCI

Newsletter

Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI