AKADEMIA MARKETINGU
Unikatowy program najlepszych ekspertów w kraju
CZYM JEST AKADEMIA MARKETINGU?
Akademia Marketingu to unikatowe rozwiązanie budowane przez jednych z najlepszych w kraju ekspertów w zakresie marketingu z profesorem Jackiem Kallem na czele. Tworzą ją ogólnopolscy eksperci e-marketingu, Google, Facebooka.
Akademia Marketingu jest kompleksowym programem, podczas którego specjaliści przekazują wiedzę z zakresu możliwości wykorzystania dostępnych narzędzi, tj. Google Analytics, Google Ads. Podczas szkoleń i kursów poruszamy wiele zagadnień, które pracownicy wykorzystują w swojej codziennej pracy. Przekazujemy praktyczną wiedzę, dzięki której uczestnicy podnoszą efektywność podejmowanych działań marketingowych. Uczymy, jak gromadzić informacje oraz je analizować, a na ich podstawie planować, wdrażać i oceniać skuteczność pracy. Podpowiadamy, jak uzyskiwać wiarygodne informacje bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Akademia Marketingu to inwestycja w rozwój kompetencji pracowników i sukces organizacji.
Każda Akademia jest szyta pod potrzeby Klienta – uwzględnia możliwości lokalnego marketingu, dostępnego budżetu oraz jego branżowej oraz organizacyjnej specyfiki.
UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU POMOŻE CI:
CZEGO UCZYMY W AKADEMII MARKETINGU?
Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Dokładnie ustalimy, jakiej wiedzy brakuje, a które umiejętności warto poszerzyć. Wspólnie ustalimy, kto powinien wziąć udział w szkoleniu Google Analytics, kursie Google Ads, nauczyć się redagować newslettery lub przygotowywać kampanie w social mediach. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.
Akademia Marketingu to program, podczas którego uczymy gdzie szukać danych i jak je interpretować, a następnie wykorzystać w podejmowanych działaniach. Dzięki temu pracownicy uzyskają dokładne dane, a na ich podstawie będą podejmować właściwe decyzje marketingowe. Na ich podstawie zespół zaplanuje strategię, po czym krok po kroku będzie ją realizował. Co więcej, osoba zarządzająca lub właściciel nauczy się oceniać, czy wdrożone działania są właściwe.
W Akademii Marketingu przedstawiamy wiedzę teoretyczną i uczymy wykorzystania jej w praktyce. Jako przykład może posłużyć szkolenie Google Ads i Google Analytics, podczas którego uczestnicy poznają możliwości i ograniczenia, jakie dają te narzędzia. Ponadto nauczą się pracować z nimi w czasie rzeczywistym, pod okiem doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów. Podzielą się oni przydatnymi wskazówkami, dzięki którym wydajność i skuteczność pracy zespołu dodatkowo wzrośnie. Dzięki temu uczestnicy dowiedzą się, jak poszerzać grono odbiorców i spełniać oczekiwania użytkowników.
ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
MODUŁ I: ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Efektywność działań marketingowych
Szkolenie pozwala nabyć umiejętność planowania i mierzenia akcji marketingowych. Dzięki udziale w nim nauczysz się wnioskować, jakie zyski/straty przyniosły poszczególne – najlepiej wszystkie – akcje marketingowe. Metody pracy obejmują nowatorskie rozwiązanie grywalizacyjne – symulację pozyskiwania leadów, czyli szans sprzedażowych i tranfser wniosków do codziennej pracy.
Ramowy program szkolenia
- Definicje i mierniki efektów marketingowych
- Plany marketingowe. W jaki sposób zbudować profesjonalne plany marketingowe?
- Współpraca z agencjami. Jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi?
- Zasady prowadzenia kampanii marketingowej
- Zarządzanie leadami sprzedażowymi w praktyce
- Mierzenie efektów marketingowych. Za pomocą jakich narzędzi dokonać pomiaru efektywności zrealizowanych działań marketingowych?
Kampanie digitalowe i content w Social Mediach
Szkolenie pozwala nabyć umiejętność realizowania działań marketingowych z użyciem nowoczesnych narzędzi digital. Metoda pracy uwzględnia trening stosowania poznawanych narzędzi i pozwala na szybkie wdrożenie odpowiednich narzędzi do codziennej pracy już dzień po szkoleniu. W jednym z modułów, szkolenie koncentruje się dodatkowo na prowadzeniu akcji marketingowych w mediach społecznościowych.
Ramowy program szkolenia:
- Podstawy digital
- Definicje i pojęcia e-marketingu
- Strategia online i działania taktyczne w e-marketingu
- Optymalizacja www. Jak stać się bardziej widocznym w Google?
- SEM, E-mailing i newslettery
- Reklama display, mobile wideo
- Social media krok po kroku.
- Siła słowa. Jak tworzyć angażujące treści na FB i Instagramie?
- Język komunikacji. Dopasowanie treści do typów odbiorców.
Google Analytics i Google Ads
Szkolenie pozwala nabyć umiejętność prowadzenia działań marketingowych w narzędziu Google Ads oraz analizowania i wykorzystywania danych zgromadzonych w Google Analytics. Metoda pracy zakłada trening w narzędziach Google, pod okiem prowadzącego eksperta. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą mogli „na żywo” wykonywać pracę na utworzonych w ramach szkolenia kontach Google Ads i Google Analytics.
Ramowy program szkolenia:
- Jak mierzyć sukces online?
- Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu w Google Analytics
- Ustawienia i funkcje systemu dla kampanii Google Ads
- Konwersje Google Ads vs Google Analytics
- Optymalizowanie kampanii w oparciu o raporty Google Analytics i Google Ads.
MODUŁ II: STRATEG MARKETINGU
Analityka rynkowa i strategia lokalna na tle działań konkurencji
Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności analizy rynku i w oparciu o nią budowania strategii. Podczas treningu poznawanych metod uczestnicy pracują na case studies swojej firmy, wypracowując gotowe do wdrożenia analizy i elementy strategii marketingowej.
Ramowy program szkolenia
- Customer journey dla różnych grup klientów.
- System informacyjny oceny potencjału rynkowego.
- Zarządzanie doświadczeniami klientów – integrowanie działań marketingowych i sprzedażowych.
- Przegląd metod badania lokalnej konkurencji.
- Budowa lokalnej strategii.
Zaawansowane narzędzia digital i pozyskiwanie leadów
Szkolenie pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności digital marketingu. Uwzględnia trening wybranych narzędzi oraz budowanie strategii marketingu online. Spotkanie jest okazją do rewizji dotychczasowych działań i zaplanowania niezbędnych optymalizacji. W jednym z modułów w szczególności koncentruje się na concent marketingu na YouTube.
Ramowy program szkolenia
- Sztuka generowania leadów (szans) od A do Z.
- Budowanie strategii pozyskiwania leadów przy określonym budżecie.
- Zaawansowane narzędzia social media managera.
- Zaawansowane narzędzia content marketera i web-writera.
- Zaawansowane narzędzia web managera i analityka digitalowego.
- Social media i content marketing na YouTube.
Trendy konsumenckie 2.0 oraz customer insights i ich wykorzystanie
Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności pogłębionej pracy z consumer insights. Integruje dotychczasową wiedzę o klientach i efektywnych działaniach marketingowych z trendami w marketingu. Szkolenie uczy przewidywać reakcje/potrzeby klientów i kreatywnie projektować skuteczne działania marketingowe.
Ramowy program szkolenia
- Mikrotrendy i ich wpływ na customer insights.
- Consumer insights – metody zdobywania pogłębionych informacji o potrzebach klientów.
- Wykorzystanie wiedzy o insightach klientów – kreowanie i aplikacja rozwiązań.
- Marketing aftersales w cyklu życia klienta.
- Out of the box – sesja kreatywna: nowe koncepcje tworzenia metod konkurowania na rynkach lokalnych.
STRATEG MARKETINGU
KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ MARKETINGU?
Akademia Marketingu to szkolenie dla każdego, kto chce się rozwijać i poszerzać własną wiedzę. Mając świadomość, jakie możliwości dają narzędzia, takie jak Google Ads, czy Google Analytics, będziesz mógł działać efektywniej, osiągać sukcesy oraz czerpać satysfakcję z własnej pracy.
AKADEMIA MARKETINGU - CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?
SIŁĄ AKADEMII MARKETINGU SĄ NASI TRENERZY
Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.
METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU?
- Uczymy osiągania synergii pomiędzy działaniami sprzedażowymi i marketingowymi.
- Wspólnie tworzymy i uczymy się korzystania z użytecznych narzędzi planowania i oceny efektywności działań marketingowych.
- Budujemy świadomość i rozumienie marketingu jako obszaru podporządkowanego efektywnej sprzedaży.
- Pozwalamy uczestnikom projektować działania marketingowe konsultowane z najlepszymi specjalistami w kraju.
- Zachęcamy do wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami Akademii.
- Inspirujemy do wdrażania zmian, nowych narzędzi i pomiaru efektywności prowadzonych działań.
ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE NA AKADEMIĘ MARKETINGU
Akademia Marketingu w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!
Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.
Dofinansowania
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
Newsletter
Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Julia Ratajewska
Starsza specjalistka ds. Relacji z klientem biznesowym i partnerami
Marta Stężycka
Kierownik zespołu sprzedaży