AKADEMIA MARKETINGU

Unikatowy program najlepszych ekspertów w kraju

CZYM JEST AKADEMIA MARKETINGU?

Akademia Marketingu to unikatowe rozwiązanie budowane przez jednych z najlepszych w kraju ekspertów w zakresie marketingu z profesorem Jackiem Kallem na czele. Tworzą ją ogólnopolscy eksperci e-marketingu, Google, Facebooka.

Każda Akademia jest szyta pod potrzeby Klienta – uwzględnia możliwości lokalnego marketingu, dostępnego budżetu oraz jego branżowej oraz organizacyjnej specyfiki.

    Polityka prywatności

    UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU POMOŻE CI:

    Mądrze zaplanować marketing w Twojej firmie, przez co będziesz mógł skutecznie go mierzyć
    Dobrać odpowiednie narzędzia do prowadzenia działań marketingowych online oraz offline
    Skorygować ewentualne błędy w dotychczasowych działaniach pod okiem ekspertów - praktyków z kilkunastoletnim doświadczeniem
    Wypracować gotowe rozwiązania marketingowe (kreacje kampanii i kluczowe założenia) do wdrożenia w praktyce

    CZEGO UCZYMY W AKADEMII MARKETINGU?

    Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.

      ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH  

    MODUŁ I: ANALITYK DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

    Szkolenie pozwala nabyć umiejętność planowania i mierzenia akcji marketingowych. Dzięki udziale w nim nauczysz się wnioskować, jakie zyski/straty przyniosły poszczególne – najlepiej wszystkie – akcje marketingowe. Metody pracy obejmują nowatorskie rozwiązanie grywalizacyjne – symulację pozyskiwania leadów, czyli szans sprzedażowych i tranfser wniosków do codziennej pracy.

    Ramowy program szkolenia

    • Definicje i mierniki efektów marketingowych
    • Plany marketingowe. W jaki sposób zbudować profesjonalne plany marketingowe?
    • Współpraca z agencjami. Jak skutecznie zarządzić współpracą z agencjami marketingowymi?
    • Zasady prowadzenia kampanii marketingowej
    • Zarządzanie leadami sprzedażowymi w praktyce
    • Mierzenie efektów marketingowych. Za pomocą jakich narzędzi dokonać pomiaru efektywności zrealizowanych działań marketingowych?

    Szkolenie pozwala nabyć umiejętność realizowania działań marketingowych z użyciem nowoczesnych narzędzi digital. Metoda pracy uwzględnia trening stosowania poznawanych narzędzi i pozwala na szybkie wdrożenie odpowiednich narzędzi do codziennej pracy już dzień po szkoleniu. W jednym z modułów, szkolenie koncentruje się dodatkowo na prowadzeniu akcji marketingowych w mediach społecznościowych.

    Ramowy program szkolenia:

    • Podstawy digital
    • Definicje i pojęcia e-marketingu
    • Strategia online i działania taktyczne w e-marketingu
    • Optymalizacja www. Jak stać się bardziej widocznym w Google?
    • SEM, E-mailing i newslettery
    • Reklama display, mobile wideo
    • Social media krok po kroku.
    • Siła słowa. Jak tworzyć angażujące treści na FB i Instagramie?
    • Język komunikacji. Dopasowanie treści do typów odbiorców.

    Szkolenie pozwala nabyć umiejętność prowadzenia działań marketingowych w narzędziu Google Ads oraz analizowania i wykorzystywania danych zgromadzonych w Google Analytics. Metoda pracy zakłada trening w narzędziach Google, pod okiem prowadzącego eksperta. Podczas ćwiczeń uczestnicy będą mogli „na żywo” wykonywać pracę na utworzonych w ramach szkolenia kontach Google Ads i Google Analytics.

    Ramowy program szkolenia:

    • Jak mierzyć sukces online?
    • Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu w Google Analytics
    • Ustawienia i funkcje systemu dla kampanii Google Ads
    • Konwersje Google Ads vs Google Analytics
    • Optymalizowanie kampanii w oparciu o raporty Google Analytics i Google Ads.

    MODUŁ II: STRATEG MARKETINGU

    Program modułu „Strateg marketingu”, jest kolejnym poziomem rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników względem programu z modułu I „Analityk działań marketingowych”. Rekomenduje się organizację drugiego poziomu Akademii Marketingu po minimum 3, a maksymalnie 6 miesiącach od ukończenia pierwszego poziomu. Szkolenia w poziomie II służą rozwojowi kompetencji uczestników na miarę ekspertów w dziedzinie marketingu.

    Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności analizy rynku i w oparciu o nią budowania strategii. Podczas treningu poznawanych metod uczestnicy pracują na case studies swojej firmy, wypracowując gotowe do wdrożenia analizy i elementy strategii marketingowej.

    Ramowy program szkolenia

    • Customer journey dla różnych grup klientów.
    • System informacyjny oceny potencjału rynkowego.
    • Zarządzanie doświadczeniami klientów – integrowanie działań marketingowych i sprzedażowych.
    • Przegląd metod badania lokalnej konkurencji.
    • Budowa lokalnej strategii.

    Szkolenie pozwala na zdobycie zaawansowanych umiejętności digital marketingu. Uwzględnia trening wybranych narzędzi oraz budowanie strategii marketingu online. Spotkanie jest okazją do rewizji dotychczasowych działań i zaplanowania niezbędnych optymalizacji. W jednym z modułów w szczególności koncentruje się na concent marketingu na YouTube.

    Ramowy program szkolenia

    • Sztuka generowania leadów (szans) od A do Z.
    • Budowanie strategii pozyskiwania leadów przy określonym budżecie.
    • Zaawansowane narzędzia social media managera.
    • Zaawansowane narzędzia content marketera i web-writera.
    • Zaawansowane narzędzia web managera i analityka digitalowego.
    • Social media i content marketing na YouTube.

    Szkolenie pozwala rozwinąć umiejętności pogłębionej pracy z consumer insights. Integruje dotychczasową wiedzę o klientach i efektywnych działaniach marketingowych z trendami w marketingu. Szkolenie uczy przewidywać reakcje/potrzeby klientów i kreatywnie projektować skuteczne działania marketingowe.

    Ramowy program szkolenia

    • Mikrotrendy i ich wpływ na customer insights.
    • Consumer insights – metody zdobywania pogłębionych informacji o potrzebach klientów.
    • Wykorzystanie wiedzy o insightach klientów – kreowanie i aplikacja rozwiązań.
    • Marketing aftersales w cyklu życia klienta.
    • Out of the box – sesja kreatywna: nowe koncepcje tworzenia metod konkurowania na rynkach lokalnych.

      STRATEG MARKETINGU  

    KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ MARKETINGU?

    Akademia Marketingu dedykowana jest dla zespołów specjalistów zajmujących się marketingiem. Niezależnie od stażu i doświadczenia (od osób przygotowujących się do roli i początkujących w marketingu, po mniej i bardziej doświadczonych specjalistów) każdy, kto ma za zadnie promować usługi lub produkty swojej firmy, znajdzie w Akademii szansę na rozwój swoich kompetencji.

    CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?

    Od 14 lat szkolimy biznes: duże, średnie i małe przedsiębiorstwa
    Nasi eksperci to trenerzy, a równocześnie praktycy biznesu, znający specyfikę Waszej branży
    Każdą Akademię rozpoczynamy od DIAGNOZY potrzeb i kończymy FOLLOW UP pomagającym wdrożyć efekty szkoleniowe

    SIŁĄ AKADEMII SĄ NASI TRENERZY

    Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.

    Michał Dziekoński

    Krzysztof Marzec

    Artur Maciorowski

    Paula Borek

    METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI

    Przygotowujemy komunikację projektu dbając o wizerunek pracodawcy i o to, by zespół objęty wsparciem czuł się wyjątkowo
    Spotykamy się na KICK OFFIE przed rozpoczęciem warsztatów, by powiedzieć co będzie się działo, jak będziemy pracować, PO CO ten projekt i jakich efektów możecie się spodziewać
    Pomiędzy warsztatami, dajemy ZADANIA utrwalające wiedzę i pozwalające ćwiczyć umiejętności
    Po zakończonej Akademii organizujemy FOLLOW UP będący podsumowaniem wspólnej pracy… i przekazujemy UPOMINKI przypominające Wam najfajniejsze chwile Akademii

    DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII MARKETINGU?

    ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE

    Akademia Marketingu w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!

    Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.

    4 DNI SZKOLENIOWE

    24 GODZINY

    2 BLOKI TEMATYCZNE

    12 OSÓB

    Dofinansowania
    1 MODUŁ
    25 000,00 ZŁ
    1 OSOBA
    520,00 ZŁ
    1 OSOBA
    520,00 ZŁ

    Umów się na na bezpłatną konsultację już dziś!

    Obserwuj nas

    NASI WYBRANI KLIENCI

    NASI WYBRANI KLIENCI

    Newsletter

    Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji

    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI