Strategia ESG - jak ją sensownie wprowadzić w życie?
Szkolenie online z certyfikatem
Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt. „Strategia ESG w rozwoju firmy – jak ją sensownie wprowadzić w życie?”, które poprowadzi dr Marta Szymborska, ekspertka z GS1 Polska specjalizująca się w zagadnieniach związanych z zieloną gospodarką.
Czym jest ESG?
Strategia ESG to filozofia planowania działalności i rozwoju organizacji w oparciu o trzy podstawowe filary:
E (environmental) – dotyczące środowiska.
S (social) – dotyczące społecznej odpowiedzialności.
G (governance) – dotyczące ładu korporacyjnego.
ESG jest zbiorem nowoczesnych standardów postępowania w biznesie. Obejmuje czynniki wpływające na wartość i wycenę organizacji. W oparciu o które tworzone są ratingi i oceny pozafinansowe organizacji. ESG ma więc wpływ na wartość i wycenę spółek.
CZEGO DOWIESZ SIĘ NA SZKOLENIU?
- Dlaczego warto wprowadzać strategię ESG?
- Jakie czynniki mają wpływ na ocenę organizacji pod kątem ESG?
- Czym jest raport ESG?
- Czy muszę raportować ESG? Kogo obowiązuje raportowanie ESG?
- Jak wprowadzić ESG w mojej firmie?
Bądźcie z nami już 26 kwietnia 2023 r. o godzinie 10:00! Czas trwania szkolenia: 2h.
Kim jest prowadząca?
dr Marta Szymborska – absolwentka filologii polskiej (studia magisterskie i doktoranckie) oraz europejskiej komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła podyplomowe studium PR oraz Akademię Menedżerów CSR. Przez 11 lat zarządzała w Grupie Raben działaniami komunikacyjnymi i CSR w 11 krajach Europy, pracując w centrali firmy na Europę. Odpowiadała za stworzenie, wdrożenie i realizację strategii PR, CSR oraz zaangażowania społecznego. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne i CSR w organizacji GS1, która swoje oddziały posiada w 116 krajach na świecie. Kiedyś kreowała działania na Europę, dziś realizuje strategię światową. Prowadzi zajęcia z zakresu ESG m.in. na studiach MBA w Akademii Kaliskiej. Autorka ponad 200 publikacji związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz pracy doktorskiej na temat wpływu strategii ESG na wizerunek marki.