EUNIKA LECH – Prezes Fundacji Pomocy Osobom Niesłyszącym „TON”, szkoleniowiec, pedagog specjalny, prawnik, mediator sądowy, tłumacz PJM
Błażej Goraj – Certyfikowany trener, konsultant zarządzania projektami, doradca zespołów projektowych. Agile, PMO.
Barbara Górka trenerka i superwizorka, specjalistka ds. aktywizacji osób ze szczególnymi potrzebami, wykładowca.
Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google.
Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.
Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.
Absolwent Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy wydział Telekomunikacji i Elektroniki. Wykładowca Storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki ). Twórca własnej markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!
Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Moderator, Szkoły Coachingu Moderator oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Potencjałem Pracowników. Dodatkowo zdobyła dyplom Podyplomowego Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Studiowała również na Erasmus University of Rotterdam. Certyfikowana menedżerka zarządzania projektami (IPMA D). Terapeutka poznawczo-behawioralna – w trakcie certyfikacji w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS.
Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.
Jego misja, to wspierać ludzi, by mogli osiągać swoje cele w prostszy sposób.
Specjalizuje się w organizacji szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania w duchu metodologii LEAN.
Absolwent wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania na Politechnice Poznańskiej – kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Certyfikowany Black Belt Lean Six Sigma.
MARCIN BIELICKI – Naukowiec i praktyk. Doktor nauk ekonomicznych z doświadczeniem zbieranym w 6 krajach i 7 Uniwersytetach.