Twórca oraz właściciel poznańskiego klubu sportowego CITYZEN. Autor projektu BODHY skierowanego do firm i menadżerów, którzy zarządzają bezpośrednio zasobami ludzkimi. Realizuje projekty rozwojowe w obszarach komunikacji oraz zarządzania sobą w stresie, dedykowane także pracownikom niższego szczebla. Podczas szkoleń podstawą jest praca z ciałem i zrozumienie zależności i wpływu między fizycznością a sferą psychiczną.

Prezes Zarządu

Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google.
Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.
Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.

Zdjęcie biznesowe mężczyzny w krótkich włosach i lekko zaznaczonym zaroście, wiek ok. 40 lat

Prezes Zarządu

Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google.
Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.
Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.

Bartosz Kosiński – trener i konsultant biznesu, metodyk nauczania z wysokimi kompetencjami cyfrowymi, cyberbezpieczeństwo.

Absolwent Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy wydział Telekomunikacji i Elektroniki. Wykładowca Storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki ). Twórca własnej markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!

Prezes Zarządu

Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Moderator, Szkoły Coachingu Moderator oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Potencjałem Pracowników. Dodatkowo zdobyła dyplom Podyplomowego Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Studiowała również na Erasmus University of Rotterdam. Certyfikowana menedżerka zarządzania projektami (IPMA D). Terapeutka poznawczo-behawioralna – w trakcie certyfikacji w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS.

Absolwent Stosunków Międzynarodowych na UAM w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie (Public Relations) oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Marketing).
Praktyk z 15 letnim doświadczeniem z zakresu budowania marki, kształtowania wizerunku, public relations i komunikacji marketingowej. Przez większość swojej dotychczasowej kariery pracował w agencjach marketingowych, realizując projekty m.in. dla Kompani Piwowarskiej, Volkswagen, Nivea, Seat, Skoda, San Leon Energy i wielu innych. Od 2 lat prowadzi własną działalność doradzając markom jak znaleźć swoją tożsamość i własny głos, dzięki któremu dotrą do obiorców. Pracuje zarówno przy rebrandingach jak i z markami dopiero wchodzącymi na rynek. Jest m.in. współautorem marki MOMI.

Jest doświadczonym konsultantem, trenerem i coachem innowacji działającym na styku nauki i biznesu oraz moderatorem metody Design Thinking. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju, wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów i usług, projektowaniu struktur organizacyjnych i wdrażaniu zmian w funkcjonowaniu organizacji.
Aktywnie wspiera w rozwoju organizacje samorządowe i pozarządowe, firmy oraz instytucje edukacyjne. Prowadzi projekty doradcze i warsztaty z zakresu definiowania strategii, projektowania innowacyjnych produktów i usług, dostosowania struktur organizacyjnych do nowych wyzwań, badania potencjału kadry kierowniczej oraz wdrażania zmian organizacyjnych. Realizuje programy rozwoju kompetencji menedżerskich oraz sesje coachingowe i mentoringowe dla menedżerów, urzędników, naukowców oraz młodych przedsiębiorców.

Jego misja, to wspierać ludzi, by mogli osiągać swoje cele w prostszy sposób.
Specjalizuje się w organizacji szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania w duchu metodologii LEAN.
Absolwent wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania na Politechnice Poznańskiej – kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Certyfikowany Black Belt Lean Six Sigma.

Prezes Zarządu

Praktyk sprzedaży, trener, prelegent największych konferencji sprzedażowych w Polsce. Pasja sprzedaży to misja, którą z radością dzieli się z innymi.

Na koncie 25 lat w sprzedaży, 500 zadowolonych klientów i ponad 5000 przeszkolonych sprzedawców.