STRONA GŁÓWNA  /  O NAS  /  PAULA BOREK

DOLORES GREŃ

portret kobiety

Strateg marketingowy, Trenerka Biznesu, konsultantka

Strateg marketingowy z 18-letnim doświadczeniem w marketingu 360 stopni – od agencji reklamowych, przez firmy rodzinne po korporację międzynarodową. Jako konsultant, szkoleniowiec łączy biznes z marketingiem, wdraża praktyczne, efektywne procesy. Dobiera narzędzia, kanały komunikacji, wspiera w budowaniu zespołu marketingowego, budżetów, wyborze podwykonawców (agencje).

W karierze zawodowej od specjalisty do dyrektora marketingu przeszła drogę przez branże B2B, e-commerce, rynki międzynarodowe, spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne, przemysł. Posiada 7-letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach, oraz na swoim koncie ma 2500 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i na doradztwie. Autorka tytułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent i wykładowca.

Obszary szkoleń:

  • Strategia marketingowa.
  • Budowanie marki i wizerunku firmy.
  • Wartości marki – Business Model Canvas, Value Proposition.
  • Rebranding i zarządzanie zmianą marki.
  • Wskaźniki marketingowe.
  • Lejki marketingowe, integrowanie procesów marketingu i sprzedaży.
  • Neuromarketing – psychologia reklamy.
  • Optymalizacja budżetu marketingowego.
  • Komunikacja marketingowa, język marki.

Przykładowe osiągnięcia:

  • Dowodzenie projektem międzynarodowym w 5 krajach Europy – budowanie silnego wizerunku marki producenta cukierniczego.
  • Po wdrożeniu strategii marketingowej redukcja 4 etatów w marketingowym zespole 20-osobowym w międzynarodowej firmie produkcyjnej bez utraty jakości.
  • Optymalizacja budżetu marketingowego o 33% rdr w firmie spożywczej poprzez diagnozę nieprawidłowości i uszczelnienie umów z agencjami.
  • Średnia satysfakcji uczestników ze szkoleń w 2023 roku – 4,80/5,0.

Współpracuje m.in. z:

Bizuu – marka premium fashion, sklepami e-commerce, a także klientami B2B.

Wykładowca akademicki programów MBA „Marketing strategiczny” Uniwersytet WSB Merito Wrocław, Warszawa, Uniwersytet Szczeciński.

Certyfikaty i szkolenia:

  • Executive MBA Master of Business Administration “Business Trends” Uniwersytet WSB Merito.
  • CIM – program marketing strategicznego Charted Institute of Marketing in London.
  • Trener Biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.
  • Marketing w B2B – studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
  • Certyfikat DIMAQ IAB Polska (Digital Marketing Qualification) na poziomie: Professional.
  • Certyfikat “Brand Academy” – Orkla, Kopenhaga.
  • Szkolenie Francuskiego Instytutu Gospodarczego – Pricing.