AKADEMIA SPRZEDAŻY
Z PASJI DO PRACY Z KLIENTEM
CZYM JEST AKADEMIA SPRZEDAŻY?
Nowoczesne przedsiębiorstwa rozwijają się dzięki efektywnie pracującym zespołom prowadzonym do celu przez kompetentną kadrę menedżerską. Aby być dobrym menedżerem, nie wystarczy już wiedza specjalistyczna i bogate doświadczenie w branży. Konieczne są również wysokie umiejętności interpersonalne usprawniające współpracę w zespole, pozwalające skutecznie motywować i inspirować pracowników.
UDZIAŁ W AKADEMII SPRZEDAŻY POMOŻE CI:
CZEGO UCZYMY W AKADEMII SPRZEDAŻY?
Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.
MENEDŻER SPRZEDAŻY
MODUŁ I: MENEDŻER SPRZEDAŻY
Skuteczne i zwinne zarządzanie sprzedażą
Dobrze opracowany plan sprzedaży pomaga w osiąganiu sukcesów w działaniach sprzedażowych. Jednak, aby był on skuteczny należy zadbać o kilka elementów. Podczas szkolenia nauczysz się, jak projektować dopasowane do procesu zakupowego klienta strategie sprzedaży oraz poznasz narzędzia, które pomogą Ci dokonać analizy podjętych działań i sprawdzić, które czynniki pomagają, a które nie przynoszą zamierzonych efektów i utrudniają w osiąganiu pożądanych wyników.
Ramowy program szkolenia
- Co, komu i jak sprzedaje Twoja organizacja?
- Analiza procesów sprzedaży
- Mapowanie obszarów do automatyzacji i budowanie standardów. Co można w sprzedaży zautomatyzować i jak poprawić efektywność działania?
- Planowanie sprzedaży
- Pomiar efektywności i analiza wyników
Marketing - najlepszy brat siostry sprzedaży
Marketing a sprzedaż. Podczas tej części szkolenia dowiesz się, jak marketing może i powinien wspierać sprzedaż w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników, kreowaniu wartości dodanej firmy i zwiększaniu skuteczności sprzedaży.
Ramowy program szkolenia:
- Budowanie person – W jaki sposób zbudować persony sprzedażowe?
- Customer Journey Map. Jak stworzyć mapę ścieżki klienta i określić punkty styku?
- Budowanie komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
- Kampanie wspierające sprzedaż. Planowanie kampanii mądrze i w oparciu o analitykę.
Zarządzanie master teamem sprzedaży
Zgrany zespół to klucz do sukcesu. Podczas szkolenia dowiesz się, jak budować trwałe, zmotywowane i nastawione na wynik zespoły sprzedażowe.
Ramowy program szkolenia:
- Rekrutacja w oparciu o wartości
- Motywowanie i budowanie zaangażowania zespołu sprzedaży – jak rekrutować, motywować i oceniać pracowników? Jak zbudować zgrany, zaangażowany i nastawiony na cele zespół?
- Osiąganie celów – narzędzia i techniki dbania o efektywność działu sprzedaży. Za pomocą jakich narzędzi dokonywać pomiaru efektywności pracy?
MODUŁ II: PROFESJONALNY SPRZEDAWCA
Pasja i analityka w pozyskiwaniu Klienta
Podczas szkolenia poznasz motywacje zakupowe klientów i dowiesz się, jak dobrze zidentyfikować ich potrzeby oraz obiekcje. Zdobędziesz wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi, które pomogą Ci dotrzeć do każdego typu klienta i przekonać go do zakupu.
Ramowy program szkolenia
- Psychologia sprzedaży – dlaczego ludzie kupują?
- Prospecting XXI w. – cold calling, cold mailing, platformy i narzędzia wspierające sprzedaż
- „Gorący”, ”ciepły” i „zimny” klient potencjalny – jak ustalać priorytet?
- Etapy procesu sprzedaży, czyli droga do sukcesu rynkowego
- Sztuka i kultura sprzedaży: autoprezentacja, aktywne słuchanie, zadawanie pytań i język opowieści – charyzma czy kompetencje handlowca?
Sprint czy maraton – skuteczne i adekwatne techniki sprzedaży
Skuteczna i sprawna praca działu sprzedaży to znaczna część sukcesu każdej firmy. Osoby na stanowiskach handlowych nie tylko muszą zainteresować klienta produktem firmy, ale przekonać go, że jest on dla niego najlepszy. Handlowcy dbają również o budowanie trwałych relacji z klientem i reprezentują firmę na zewnątrz. Podczas szkolenia omówione zostaną techniki sprzedaży, które skutecznie przyciągną klientów do firmy i zwiększą sprzedaż produktów.
Ramowy program szkolenia
- Trening technik. Jakie kompetencje są potrzebne by skutecznie sprzedawać?
- Projektowanie procesu sprzedaży z daną grupą docelową – wybór odpowiedniej techniki w pracy z klientem
- Spotkania z klientem – jak mistrzowsko prowadzić spotkania handlowe online, offine i poprzez rozmowę telefoniczną?
- Analizowanie i optymalizowanie działań sprzedażowych.
Negocjacje – sztuka pomagania klientowi w dobrych wyborach
Podczas szkolenia zbudujesz umiejętność prowadzenia negocjacji, które sprawią, że zaczniesz podpisywać jeszcze bardziej korzystniejsze umowy, a także zyskasz lojalnych partnerów biznesowych, którzy będą do Ciebie wracali. Dowiesz się również, jak w oparciu o odpowiedni dobór argumentów, bronić swoich interesów.
Ramowy program szkolenia
- Wiara czyni cuda = entuzjazm handlowca + wartość dostarczana klientowi
- #Rozwiewamy wątpliwości – obawy klienta a nasza oferta. Jak radzić sobie z obiekcjami?
- To tylko pieniądze – trening rozmów o kasie. Jak skutecznie prowadzić negocjacje i domykać efektywnie sprzedaż?
- Medal na mecie i smak sukcesu – po to warto się starać.
PROFESJONALNY SPRZEDAWCA
KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ SPRZEDAŻY?
Dla osób zarządzających
Przedsiębiorcy, menedżerowie, dyrektorzy działu sprzedaży, kierownicy/liderzy zespołów sprzedażowych, osoby zaangażowane w budowę strategii sprzedaży
Dla specjalistów
Przedstawicieli handlowi, sprzedawców, doradców klienta i key account, pracowników działu aftersales
CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?
SIŁĄ AKADEMII SĄ NASI TRENERZY
Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.
METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI
JAK PRACUJEMY W AKADEMII SPRZEDAŻY?
AKADEMIA SPRZEDAŻY to program praktycznego wsparcia. Pracujemy METODYCZNIE prowadząc Was za rękę – w ten sposób dbamy o Waszą edukację [wiedzę JAK] i praktykę [CO z tą wiedzą zrobić]. Wszystko po to, żebyście po ukończeniu AKADEMII mogli samodzielnie i skutecznie prowadzić skuteczne działania sprzedażowe.
Pracujemy w AKADEMII WARSZTATOWO koncentrując się na celu tj. Waszych kompetencjach i rezultatach dla organizacji
Przed warsztatami będziecie od nas otrzymywać MATERIAŁY EDUKACYJNE ONLINE – wszystko po to, żebyśmy nie tracili cennego czasu na przekazywanie wiedzy, którą warto nabyć przed wejściem na salę szkoleniową
WARSZTATY to dla nas poligon i różne metody pracy: GRY SZKOLENIOWE, SCENKI SYTUACYJNE, PRACA Z KAMERĄ ale też DESIGN THINKING i POST IT do gromadzenia założeń do strategii. Dzięki tak różnym metodom z nami nigdy nie ma nudy
Po warsztatach nie odpoczywamy, nauka sprzedaży to ciągły proces, z tego powodu między spotkaniami PRAKTYKUJECIE, wykonujecie ZADANIA i ĆWICZYCIE, po to by budować NAWYK i realnie wprowadzać ZMIANY w swojej organizacji
Za Waszą zgodą AKADEMIA kończy się egzaminem i CERTYFIKACJĄ – jeśli macie gotowość – z chęcią sprawdzimy Wasze kompetencje a w nagrodę udokumentujemy to. Mamy dla Was DYPLOMY MENEDŻERA SPRZEDAŻY oraz PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY
ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE ZBUDOWALIŚMY O:
ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE
Akademia Sprzedaży w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!
Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.
Dofinansowania
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
NASI WYBRANI KLIENCI
Monika Zamojska
Kierownik Szkoleń nietechnicznych i jakości, Volkswagen Group Polska
Prof. dr hab. Ryszard Naskręcki
Prorektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Małgorzata Badowska
Specjalista ds. Personalnych, York sp. z o.o. s.k.
Dariusz Haraj
CEO / Managing Director OneDayMore
Paweł Skrzypczak
Prezes Zarządu Primavika
Newsletter
Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Marta Stężycka
Kierownik zespołu sprzedaży

Maciej Chrenowicz
Starszy specjalista ds. relacji z klientem biznesowym