AKADEMIA SPRZEDAŻY

Z pasji do pracy z Klientem

CZYM JEST AKADEMIA SPRZEDAŻY?

Nowoczesne przedsiębiorstwa rozwijają się dzięki efektywnie pracującym zespołom prowadzonym do celu przez kompetentną kadrę menedżerską. Aby być dobrym menedżerem, nie wystarczy już wiedza specjalistyczna i bogate doświadczenie w branży. Konieczne są również wysokie umiejętności interpersonalne usprawniające współpracę w zespole, pozwalające skutecznie motywować i inspirować pracowników.

Skontaktuj się z nami

 

Wyślij

UDZIAŁ W AKADEMII SPRZEDAŻY POMOŻE CI:

Skutecznie sprzedawać w świecie VUCA
Dynamicznie i efektywnie kosztowo tworzyć nowe kanały sprzedaży
Dostarczać wartość klientom, których zachowania i potrzeby ulegają dynamicznym zmianom
Sprzedawać mimo obciętych budżetów i obniżonej skłonności klientów do podejmowania ryzyka
Motywować team handlowy i dowozić cele
Otwierać, prowadzić i domykać sprzedaż nie tracąc pasji

CZEGO UCZYMY W AKADEMII SPRZEDAŻY?

Zanim rozpoczniemy Akademię Sprzedaży, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.

  MENEDŻER SPRZEDAŻY 

MODUŁ I: MENEDŻER SPRZEDAŻY

Dobrze opracowany plan sprzedaży pomaga w osiąganiu sukcesów w działaniach sprzedażowych. Jednak, aby był on skuteczny należy zadbać o kilka elementów. Podczas szkolenia nauczysz się, jak projektować dopasowane do procesu zakupowego klienta strategie sprzedaży oraz poznasz narzędzia, które pomogą Ci dokonać analizy podjętych działań i sprawdzić, które czynniki pomagają, a które nie przynoszą zamierzonych efektów i utrudniają w osiąganiu pożądanych wyników.

Ramowy program szkolenia

  • Co, komu i jak sprzedaje Twoja organizacja?
  • Analiza procesów sprzedaży
  • Mapowanie obszarów do automatyzacji i budowanie standardów. Co można w sprzedaży zautomatyzować i jak poprawić efektywność działania?
  • Planowanie sprzedaży
  • Pomiar efektywności i analiza wyników

Marketing a sprzedaż. Podczas tej części szkolenia dowiesz się, jak marketing może i powinien wspierać sprzedaż w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników, kreowaniu wartości dodanej firmy i zwiększaniu skuteczności sprzedaży.

Ramowy program szkolenia:

  • Budowanie person – W jaki sposób zbudować persony sprzedażowe?
  • Customer Journey Map.  Jak stworzyć mapę ścieżki klienta i określić punkty styku?
  • Budowanie komunikacji skoncentrowanej na kliencie.
  • Kampanie wspierające sprzedaż. Planowanie kampanii mądrze i w oparciu o analitykę.

Zgrany zespół to klucz do sukcesu. Podczas szkolenia dowiesz się, jak budować trwałe, zmotywowane i nastawione na wynik zespoły sprzedażowe.

Ramowy program szkolenia:

  • Rekrutacja w oparciu o wartości
  • Motywowanie i budowanie zaangażowania zespołu sprzedaży – jak rekrutować, motywować i oceniać pracowników? Jak zbudować zgrany, zaangażowany i nastawiony na cele zespół?
  • Osiąganie celów – narzędzia i techniki dbania o efektywność działu sprzedaży. Za pomocą jakich narzędzi dokonywać pomiaru efektywności pracy?

MODUŁ II: PROFESJONALNY SPRZEDAWCA

Podczas szkolenia poznasz motywacje zakupowe klientów i dowiesz się, jak dobrze zidentyfikować ich potrzeby oraz obiekcje. Zdobędziesz wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi, które pomogą Ci dotrzeć do każdego typu klienta i przekonać go do zakupu.

Ramowy program szkolenia

  • Psychologia sprzedaży – dlaczego ludzie kupują?
  • Prospecting XXI w. – cold calling, cold mailing, platformy i narzędzia wspierające sprzedaż
  • „Gorący”, ”ciepły” i „zimny” klient potencjalny – jak ustalać priorytet?
  • Etapy procesu sprzedaży, czyli droga do sukcesu rynkowego
  • Sztuka i kultura sprzedaży: autoprezentacja, aktywne słuchanie, zadawanie pytań i język opowieści – charyzma czy kompetencje handlowca?

Skuteczna i sprawna praca działu sprzedaży to znaczna część sukcesu każdej firmy. Osoby na stanowiskach handlowych nie tylko muszą zainteresować klienta produktem firmy, ale przekonać go, że jest on dla niego najlepszy. Handlowcy dbają również o budowanie trwałych relacji z klientem i reprezentują firmę na zewnątrz. Podczas szkolenia omówione zostaną techniki sprzedaży, które skutecznie przyciągną klientów do firmy i zwiększą sprzedaż produktów.

Ramowy program szkolenia

  • Trening technik. Jakie kompetencje są potrzebne by skutecznie sprzedawać?
  • Projektowanie procesu sprzedaży z daną grupą docelową – wybór odpowiedniej techniki w pracy z klientem
  • Spotkania z klientem – jak mistrzowsko prowadzić spotkania handlowe online, offine i poprzez rozmowę telefoniczną?
  • Analizowanie i optymalizowanie działań sprzedażowych.

Podczas szkolenia zbudujesz umiejętność prowadzenia negocjacji, które sprawią, że zaczniesz podpisywać jeszcze bardziej korzystniejsze umowy, a także zyskasz lojalnych partnerów biznesowych, którzy będą do Ciebie wracali. Dowiesz się również, jak w oparciu o odpowiedni dobór argumentów, bronić swoich interesów.

Ramowy program szkolenia

  • Wiara czyni cuda = entuzjazm handlowca + wartość dostarczana klientowi
  • #Rozwiewamy wątpliwości – obawy klienta a nasza oferta. Jak radzić sobie z obiekcjami?
  • To tylko pieniądze – trening rozmów o kasie. Jak skutecznie prowadzić negocjacje i domykać efektywnie sprzedaż?
  • Medal na mecie i smak sukcesu – po to warto się starać.

PROFESJONALNY SPRZEDAWCA  

KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ SPRZEDAŻY?

Dla osób zarządzających

Przedsiębiorcy, menedżerowie, dyrektorzy działu sprzedaży, kierownicy/liderzy zespołów sprzedażowych, osoby zaangażowane w budowę strategii sprzedaży

Dla specjalistów

Przedstawicieli handlowi, sprzedawców, doradców klienta i key account, pracowników działu aftersales

 

 

CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?

Od 14 lat szkolimy biznes: duże, średnie i małe przedsiębiorstwa
Nasi eksperci to trenerzy, a równocześnie praktycy biznesu, znający specyfikę Waszej branży
Każdą Akademię rozpoczynamy od DIAGNOZY potrzeb i kończymy FOLLOW UP pomagającym wdrożyć efekty szkoleniowe

SIŁĄ AKADEMII SĄ NASI TRENERZY

Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.

Michał Dziekoński

Małgorzata Mrug

Jakub Kurtycz

Paula Borek

Monika Bartkowiak

Cezary Wojtczak

Karolina Kowalska-Dziubek

Anna Gucwa

METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI

Przygotowujemy komunikację projektu dbając o wizerunek pracodawcy i o to, by zespół objęty wsparciem czuł się wyjątkowo
Spotykamy się na KICK OFFIE przed rozpoczęciem warsztatów, by powiedzieć co będzie się działo, jak będziemy pracować, PO CO ten projekt i jakich efektów możecie się spodziewać
Pomiędzy warsztatami, dajemy ZADANIA utrwalające wiedzę i pozwalające ćwiczyć umiejętności
Po zakończonej Akademii organizujemy FOLLOW UP będący podsumowaniem wspólnej pracy… i przekazujemy UPOMINKI przypominające Wam najfajniejsze chwile Akademii

JAK PRACUJEMY W AKADEMII SPRZEDAŻY?

AKADEMIA SPRZEDAŻY to program praktycznego wsparcia. Pracujemy METODYCZNIE prowadząc Was za rękę – w ten sposób dbamy o Waszą edukację [wiedzę JAK] i praktykę [CO z tą wiedzą zrobić]. Wszystko po to, żebyście po ukończeniu AKADEMII mogli samodzielnie i skutecznie prowadzić skuteczne działania sprzedażowe.

1.

Pracujemy w AKADEMII WARSZTATOWO koncentrując się na celu tj. Waszych kompetencjach i rezultatach dla organizacji

2.

Przed warsztatami będziecie od nas otrzymywać MATERIAŁY EDUKACYJNE ONLINE – wszystko po to, żebyśmy nie tracili cennego czasu na przekazywanie wiedzy, którą warto nabyć przed wejściem na salę szkoleniową

3.

WARSZTATY to dla nas poligon i różne metody pracy: GRY SZKOLENIOWE, SCENKI SYTUACYJNE, PRACA Z KAMERĄ ale też DESIGN THINKING i POST IT do gromadzenia założeń do strategii. Dzięki tak różnym metodom z nami nigdy nie ma nudy

4.

Po warsztatach nie odpoczywamy, nauka sprzedaży to ciągły proces, z tego powodu między spotkaniami PRAKTYKUJECIE, wykonujecie ZADANIA i ĆWICZYCIE, po to by budować NAWYK i realnie wprowadzać ZMIANY w swojej organizacji

5.

Za Waszą zgodą AKADEMIA kończy się egzaminem i CERTYFIKACJĄ – jeśli macie gotowość – z chęcią sprawdzimy Wasze kompetencje a w nagrodę udokumentujemy to. Mamy dla Was DYPLOMY MENEDŻERA SPRZEDAŻY oraz PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY

ZAŁOŻENIA PROGRAMOWE ZBUDOWALIŚMY O:

ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE

Akademia Sprzedaży w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!

Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.

4 DNI SZKOLENIOWE

24 GODZINY

2 BLOKI TEMATYCZNE

12 OSÓB

Dofinansowania
1 MODUŁ
25 000,00 ZŁ
1 OSOBA
520,00 ZŁ
1 OSOBA
520,00 ZŁ

Umów się na na bezpłatną konsultację już dziś!

Obserwuj nas

NASI WYBRANI KLIENCI

NASI WYBRANI KLIENCI

Newsletter

Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI