AKADEMIA INNOWACJI I ROZWOJU

POWSTAŁA Z MYŚLĄ O TWOICH POTRZEBACH

CZYM JEST AKADEMIA INNOWACJI I ROZWOJU?

Na początku odczarujmy. Wiele firm i instytucji na słowo „innowacja” reaguje stresem, nie doceniając a nawet nie dostrzegając potencjału jaki posiadają. Wszystko przez powszechne skojarzenia, że innowacyjność to technologie, sztuczna inteligencja, prace badawczo-rozwojowe, a to oznacza wysokie budżety i skomplikowane projekty.

AKADEMIA INNOWACJI I ROZWOJU powstała z myślą, by INNOWACJE przybliżyć do ludzi – edukować, inspirować i realnie pomagać we wprowadzaniu zmian, tworzeniu nowych, lepszych lub tańszych rozwiązań oraz projektowaniu produktów i usług.

Skontaktuj się z nami

 

Wyślij

UDZIAŁ W AKADEMII INNOWACJI I ROZWOJU POMOŻE CI:

Zdobyć wiedzę, jak tworzyć środowisko do twórczej pracy
Zarządzać talentem i specjalizacją
Zdobyć narzędzia pomagające rozwijać produkty i usługi
Poznać metody twórczego i kreatywnego rozwiązywania problemów
Przejść proces Design Thinking poznając go od środka
Przygotować produkt lub usługę do wdrożenia

CZEGO UCZYMY W AKADEMII INNOWACJI I ROZWOJU?

Zanim rozpoczniemy Akademię Innowacji i Rozwoju, przeprowadzimy profesjonalną diagnozę potrzeb Twojej organizacji. Wyniki diagnozy pomogą Ci zdecydować, które spośród poniższych tematów szkoleń są Tobie i Twoim pracownikom najbardziej potrzebne.

  BLOK STRATEGICZNY – ORGANIZACJA PRZYSZŁOŚCI  

BLOK STRATEGICZNY – ORGANIZACJA PRZYSZŁOŚCI

Powstał z myślą o kadrze menedżerskiej: właścicielach przedsiębiorstw, zarządach, dyrektorach, a także kierownikach zespołów i liniowych, którzy chcą tworzyć twórcze, pełne energii, entuzjazmu i zaufania zespoły, gotowe do wprowadzania zmian, doskonalenia procesów, poszukiwania nowego. Nie ma znaczenia, z jakiej jesteście organizacji – kulturę innowacyjną można wprowadzać zarówno w biznesie, jak i jednostkach publicznych oraz organizacjach non profit. Głęboko wierzymy, że to ma SENSE i chcemy Wam w tym pomóc.

Szkolenie dedykowane menadżerom i osobom odpowiedzialnym za marketing w firmach, które zidentyfikowały potrzebę zbudowania kultury innowacyjnej. Szkolenie pozwoli zapoznać się z krzywą wartości, personami i metodami poszukiwania innowacyjności. Umiejętności te mogą przekładać się na różne obszary funkcjonowania firmy: innowacyjną kulturę wartości, ofertę sprzedażową, misję i cele etc.

Ramowy program szkolenia

  • Czym jest Innowacja?
  • Propozycja wartości
  • Innowacja wartości
  • Źródło innowacji
  • Jogging umysłu, czyli coś o kreatywności

Szkolenie w zakresie przewidywania, obserwacji i adaptacji trendów oraz kreowania innowacyjnych rozwiązań w oparciu o ich analizę. Takie podejście daje możliwość wprowadzania rozwiązań adekwatnych do dojrzewających oczekiwań odbiorców. To także szansa na wyprzedzenie konkurencji i odpowiedź na pojawiające się potrzeby klientów i partnerów, niezaspokojone jeszcze przez nikogo innego. Umiejętności z zakresu badania trendów mogą być zarówno wykorzystane przy opracowywaniu innowacji w poszczególnych obszarach firmy jak i budowaniu kompleksowych strategii rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o trendy.

Analiza trendów nie jest zwykłym procesem tworzenia innowacji rozumianym jako udoskonalanie istniejących rozwiązań, poszukiwanie sposobów optymalizacji procesów lub rozwiazywanie bieżących wyzwań biznesowych To zaproszenie do baczniejszej i bardziej świadomej obserwacji rzeczywistości w celu dostrzeżenia pierwszych oznak zmian i przygotowania na wyzwania przyszłości.

Ramowy program szkolenia

  • Wprowadzenie do tematu trendspottingu i projektowania przyszłości
  • Przykłady z astosowania trendów i innowacji w biznesie
  • Jak stać się trendhunterem. Jak odróżnić przelotną modę od trwałego trendu?
  • Zdefiniowanie wyzwań. Identyfikacja i przegląd najważniejszych trendów dla wybranych obszarów biznesowych firmy
  • Zdefiniowanie najbardziej istotnych trendów z wykorzystaniem narzędzia Trend Radar
  • Wypracowanie innowacyjnych rozwiązań w oparciu o Consumer Trend Canvas

BLOK TAKTYCZNY – PROJEKTOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG

Wsparcie w tym bloku to wartość sama w sobie. Raz przechodząc przez proces projektowania produktów i usług na zawsze zbudujecie w sobie kliencką wrażliwość. To kompendium wiedzy i narzędzi o procesie Design Thinking. Będziemy w nim przechodzić przez kolejne etapy pracy. Co ważne – nie tylko na warsztatach, ale też pomiędzy nimi. W proces projektowania wpisane są badania, rozmowy z klientami i otwartość na ich feedback. Przewodnikiem w naszej aktywności będą etapy projektowania innowacji. Przeniesiemy je na 4 spotkania.

Szkolenie ma charakter warsztatu realizowanego w podejściu design thinking. Dzięki zastosowaniu metodyki kreatywnego rozwiązywania problemów, nauczysz się projektować produkty i usługi uwzględniające potrzeby użytkowników na każdym etapie projektowania. Zostaniesz wyposażony w techniki i narzędzia służące badaniu potrzeb użytkowników, burzy mózgów, selekcji pomysłów, prototypowania oraz wdrażania produktów na rynek. Dowiesz się, jak design thinking zmienia podejście do projektowania i będziesz gotów robić to w swojej pracy na co dzień!

Ramowy program szkolenia

  • Techniki kreatywne w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i rozwiązywaniu problemów.
  • Metoda design thinking w procesie projektowania usług i produktów dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Value Proposition Canvas.
  • Warsztat kreowania i prototypowania rozwiązań – praca grupowa.

Ramowy program szkolenia

  • Myślenie dywergencyjne i konwergencyjne
  • F-R-E-E Writing
  • Kapelusze myślowe i Disney Creativity Strategy
  • Scamper

Podczas szkolenia dowiesz się, za pomocą jakich narzędzi przeprowadzić badanie rynku i zwiększyć efektywność procesu testowania przez wprowadzeniem nowego produktu na rynek.

Ramowy program szkolenia

  • Przygotowanie badania rynku
  • Proces analizy w badaniu rynku i testowaniu produktów
  • Ekspozycja i dokumentacja wyników badań
  • Decyzja jako kluczowy element badań rynku i testowania

Projektowanie uniwersalne produktów i usług oznacza projektowanie dla każdego – bez względu na jego indywidualne cechy i preferencje. Szkolenie dotyczy wdrażania produktów i usług na rynki krajowe i zagraniczne wg nowoczesnych metod biznesowych.

Ramowy program szkolenia

  • Rynek produktów dostępnych.
  • Projektowanie uniwersalne – dla kogo? Dla wszystkich!
  • Praktyka wprowadzania nowych produktów na rynek – poszczególne etapy.
  • Narzędzia rozwoju innowacji produktowych i ich oceny.
  • Kluczowe narzędzia planowania rozwoju nowych produktów na rynku.
  • Wdrażanie nowych produktów i monitoring ich pozycji rynkowej.

BLOK TAKTYCZNY – PROJEKTOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG

KOMU DEDYKUJEMY AKADEMIĘ INNOWACJI I ROZWOJU?

Akademię Innowacji i Rozwoju dedykujemy przedsiębiorcom, zarządom, dyrektorom i zespołom, którzy mają gotowość i chcą:

  • budować otwartą i innowacyjną kulturę organizacji
  • budować otwartą i innowacyjną kulturę organizacji
  • słuchać Klientów i tworzyć dla nich nowe lub udoskonalone rozwiązania
  • pracować metodycznie, wiedząc, że proces twórczy nie jest procesem przypadkowym
  • odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i użytkowników
  • zarządzać procesem zmiany w swojej organizacji

CZY SIĘ NA TYM ZNAMY?

Od ponad 14 lat usprawniamy procesy w branży produkcyjnej

Nasi eksperci to trenerzy, a równocześnie praktycy biznesu, znający specyfikę Waszej branży
Każdą Akademię rozpoczynamy od DIAGNOZY potrzeb i kończymy FOLLOW UP pomagającym wdrożyć efekty szkoleniowe

SIŁĄ AKADEMII SĄ NASI TRENERZY

Od 14 lat budujemy silny i skuteczny team ekspertów. Wiemy jak ważne są procesy rozwojowe, które nam powierzacie. Z tego powodu każdy nasz trener jest częścią zespołu SENSE. Mamy wspólne wartości, standardy, razem pracujemy nad lepszymi usługami. Budujemy z Wami relacje i dbamy o wizerunek projektów. Jesteśmy po to, by skutecznie pomagać Wam w rozwoju.

dr Marcin Bielicki

Rafał Janowicz

Rafał Kamiński

Hanna Król

Michał Dziekoński

Paula Borek

Beata Tylus

Karolina Kowalska-Dziubek

METODYCZNIE I ELASTYCZNIE ZARZĄDZAMY PROJEKTAMI

Przygotowujemy komunikację projektu dbając o wizerunek pracodawcy i o to, by zespół objęty wsparciem czuł się wyjątkowo
Spotykamy się na KICK OFFIE przed rozpoczęciem warsztatów, by powiedzieć co będzie się działo, jak będziemy pracować, PO CO ten projekt i jakich efektów możecie się spodziewać
Pomiędzy warsztatami, dajemy ZADANIA utrwalające wiedzę i pozwalające ćwiczyć umiejętności
Po zakończonej Akademii organizujemy FOLLOW UP będący podsumowaniem wspólnej pracy… i przekazujemy UPOMINKI przypominające Wam najfajniejsze chwile Akademii

JAK UCZYMY INNOWACYJNOŚCI?

Pracujemy w oparciu o DESIGN THINKING - sprawdzoną na świecie metodę tworzenia innowacyjnych produktów i usług
Pracujemy warsztatowo - w ten sposób dbamy o Waszą edukację (wiedzę JAK) i praktykę (CO z tą wiedzą zrobić)
Dbamy o efekty uczenia - chcemy, żebyście po ukończeniu AKADEMII mogli powtarzać samodzielnie proces i tworzyć innowacyjną kulturę w Waszej organizacji
Dostosowujemy się do Waszych potrzeb i możliwości. Rekomendujemy pracę w grupie 8-14 osób - jeżeli jest Was mniej, zaproście partnerów biznesowych do współedukacji i współtworzenia

ZDOBĄDŹ DOFINANSOWANIE

Akademia Innowacji i Rozwoju w pełnej wersji uszyta jest dla 12 osób. Skorzystaj z jasnego i przejrzystego modelu finansowania!

Kupując Akademię otrzymasz nasze wsparcie w aplikowaniu o 80% dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego w cenie! Jesteśmy liderami w pozyskiwaniu środków – od 5 lat zajmujemy 1 miejsce w kraju w zakresie liczby i wartości pozyskanych dotacji.

4 DNI SZKOLENIOWE

24 GODZINY

2 BLOKI TEMATYCZNE

12 OSÓB

Dofinansowania
1 MODUŁ
25 000,00 ZŁ
1 OSOBA
520,00 ZŁ
1 OSOBA
520,00 ZŁ

Umów się na na bezpłatną konsultację już dziś!

Obserwuj nas

NASI WYBRANI KLIENCI

NASI WYBRANI KLIENCI

Newsletter

Bądź na bieżąco z informacjami o szansach na dofinansowanie i nowych możliwościach rozwoju Twojej organizacji

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Maciej Chrenowicz

Starszy specjalista ds. relacji z klientem biznesowym

T: +48 533 574 387