STRONA GŁÓWNA  /  O NAS  /  PAULA BOREK

JOANNA JANOWICZ

kobieta w różowej marynarce

Doradca i trener biznesu. Ekspert komunikacji inter – i intrapersonalnej.

BIO

Doradca i trener biznesu. Ekspert komunikacji inter – i intrapersonalnej. Inspirator mental & soul health w zakresie zdrowia psychicznego. Certyfikowany nauczyciel metody rozwojowej  VEDIC ART 1 i 2 stopnia dla biznesu. Rozwija firmy poprzez rezyliencję – umiejętność radzenia sobie z trudnościami i bycie otwartym na nowe możliwości oraz poprzez sztukę i arteterapię.  Wykładowca Executive MBA i twórca studiów podyplomowych  w Collegium Da Vinci. Autorka książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować” oraz pierwszego w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji na dachu stadionu.

Wspiera zarządy i kadrę zarządzającą w rozwoju indywidualnym oraz firmy. Pomaga ludziom w odkrywaniu sensu istnienia, by poszerzać ich obraz tego kim są i kim mogą stać się dla świata.

Wdraża autorskie programy mentoringowe, inspiracyjne i z autoprezentacji pracując m.in. w nurcie: Resilience, Positive Intelligence, Mindfullnes, Artetherapy, Vedic Art.

Jako formę pracy wybiera empatyczną praktykę, która pozwala w naturalny sposób zmienić przekonania i w efekcie postawę oraz skuteczność i sprawczość uczestników.

Prowadzi cykliczne live’y „Rezylientne wtorki“ na FB. Występuje i wprowadza efektywne długofalowe programy m.in. dla OLX, Santander, Solid Security, Arvato, Volkswagen Poznań, Siepomaga, Concordia Polska TUW, Agencje Rozwoju Rynków Regionalnych, Urzędy Marszałkowskie. Jest członkiem Rady Interesariuszy Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu.

Przykładowe osiągnięcia

  • Pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne ponad 10 tys. osób m.in. w Polsce, Włoszech, Portugalii, Niemczech, Rumunii, Ukrainie, Japonii, Kazachstanie, Uzbekistanie.
  • Nominacja do nagrody Człowieka Roku BRIEF.
  • Współtworzenie 2 największych przedsięwzięć sportowo-kulturalnych: EURO 2012 w Poznaniu, rozwój Stadionu Narodowego, wystąpienie Nicka Vujcica.
  • Ponad 500 wystapień dla mediów w Polsce i zagranicą, w tym w dokumencie dla Discovery International i Al Jazeera.
  • Wartość marki Stadion Narodowy: 67 mln PLN (raport Sporting Insight)
  • Stadion Narodowy otrzymał zaproszenie do ESEG – European Stadium Experts Group
  • Ekwiwalent reklamowy w Polsce (komunikacja Euro): 14 mln zł
  • Liczba kontaktów z potencjalnymi odbiorcami mediów dla wybranych aktywności w Polsce: 3 mld zł.

W życiu wyznaje 3 wartości, które prowadzą do wewnętrznego spokoju oraz spełnienia i zgodnie z nimi żyje:

Pełnia, Radość życia i Wartość dla świata.

Realizuje misję: Inspirować ludzi do tego, by mieli odwagę być sobą, żyli wykorzystując swoje talenty i działali we flow.

Pracuje w języku polskim, angielskim i włoskim.

Certyfikaty i szkolenia:

  • Vedic Art [international certificate of the Kurt Källman method]
  • Psychologia społeczna [SWPS]
  • Mediacje i negocjacje [Collegium da Vinci]
  • Komunikacja i PR [WSB]